Gradinita se afla la a 7-a saptamana. Lectorii care au impartasit din experienta lor pina acum au fost Mihai Coliban ( ACME), Alina Gavrila ( Gavrila&Asociatii), Liviu David (Next), Raluca Feher, Ioana Parvan (Cap) si Vali Suciu (Odyssey), Emil Comsea (Leo Burnett), Dragos Coman (Carioca Studio), Stefan Cosma , Ema Prisca (Graffiti/ BBDO), Dan Petre (D&D Research).

‘’Publicitatea a murit, traiasca publicitarul” este titlul prezentarii lui Razvan Capanescu din cadrul conferintelor saptamanale ale Gradinitei.

Razvan a urmat cursurile Facultatii de Drept din Bucuresti. Nu a continuat o cariera de avocat (spre disperarea parintilor) ci, de peste 9 ani incoace, pledoariile le sustine in apararea brandului. A inceput relatia pasionala cu advertisingul mai intai ca si copywriter la Saatchi & Saatchi, trecand apoi pe la Bates, McCann Erickson, si Ogilvy. Din toamna lui 2006 este Creative Director la Publicis Romania.

Experienta solida acumulata intre timp se datoreaza mai ales lucrului alaturi de clienti si branduri mari, cum sunt: Bergenbier, Dove, Milli, Milka, Zapp, WWF sau recent Joe, Renault, HP si URSUS. Recunoasterea noptilor si weekend-urilor petrecute in slujba acestor branduri nu a incetat sa apara si „Capa” (cum ii spun prietenii) poate trece in portofoliu doua premii Effie, un premiu si o nominalizare la pretentiosul AdPrint, precum si cateva premii internationale. Pentru ca zorii consacrarii sunt inca undeva la orizont, Capa nu si-a pierdut entuziasmul si dedicarea pentru fiecare proiect in parte, stiind ca mai sunt multe si diferite lucruri de spus pentru brandurile de pe piata romaneasca.

Educatia sa a fost completata cu un numar important de cursuri de specialitate, dintre care: „Cutting Edge Creativity”, „Systematic Inventive Thinking”, „Lateral Thinking” or „How to day dream again”.

Citeste si:

In prezent cea mai mare provocare a sa o reprezinta reconstructia unui departament de creatie cu mare potential de a deveni unul dintre cele mai performante din Romania.

Pe lista celor care vor comunica pe tema printului cu Gradinarii in urmatoarea perioada, se numara Mihaela Pascu (Sister), Ioana Isopescu (Omagiu), Teodora Migdalovici (migdale amare), Alexandru Dumitrescu (McCann), Logan Fisher (Sector7).

Desemnarea castigatorilor care vor merge in finala Young Creatives (competitie pentru care Gradinita isi pregateste intensiv aspirantii) va avea loc la inceputul lunii mai.

Proiectul Gradinita este sustinut pentru al treilea an consecutiv de Coca-Cola Romania. Acesteia i s-au alaturat din 2007 nord vision – broker in productia publicitara si, desigur, Orange Concept Store, gazda noastra din fiecare dupa-amiaza de luni si miercuri.

2007 este, de asemenea, anul in care liderii comunitatii de business au ales sa sustina promovarea educatiei de standard in domeniul comunicarii. De la trusturi de presa la publicatii independente si asociatii de profil, proiectele Cannes Lions in Romania s-au bucurat de o promvare fara precedent. E un motiv in plus sa le multumim celor care ne sustin: Biz, BrandManagement, BusinessWeek, Campaign, Elevate, IAA, Marca inregistrata, MarkMedia, MediaAdvertising, Sapte seri, Sector7, The Investor, The Marketer, The Money Channel, Torneo Businessman’s, Wall-Street.