DHL International Romania, cu sprijinul Directiei pentru Sport a Judetului Brasov, organizeaza cea de-a treia editie a “Maratonului DHL stafeta Carpatilor”. Ca si in anii precedenti, competitia se va desfasura in aer liber, la Poiana Brasov, in data de 23 iunie, pastrand misiunea de a strange fonduri in scopuri caritabile.

Competitia se adreseaza publicului larg si mediului de afaceri deopotriva, companiile fiind invitate sa participe fie prin echipe proprii, fie prin acordarea de sponsorizari altor echipe. in egala masura, competitia va reuni reprezentantii si partenerii DHL International din intrega lume, precum si jurnalisti din presa centrala si locala.

Proiectand imaginea unui supererou in centrul campaniei, conceptul creativ este menit sa demonstreze ca nu este nevoie de puteri speciale pentru a deveni eroi noi insine, ci doar de vointa - vointa de a ne depasi limitele si de a veni in ajutorul celor aflati in dificultate.

Evenimentul va fi sustinut printr-o campanie in presa scrisa care se va derula in luna mai, publicatiile vizate fiind in principal cele de business si leisure, dar si prin distribuirea de leaflet-uri in business centere, parcuri, sali de gimnastica sau centre medicale. in egala masura, la sfarsitul lunii aprilie DHL va desfasura o campanie de direct mailing adresata atat participantilor de anul trecut, cat partenerilor si altor potentiali participanti. Conceptul creativ al campaniei a fost realizat si impementat de agentia Prospero, componenta de relatii publice fiind asigurata de Nicola Porter Novelli.

Daca la prima editie evenimentul a adunat 362 de participanti – 60 de echipe din 31 de companii si 20 de alegatori individuali –, in anul 2006 numarul de participanti s-a ridicat la peste 500 – 73 de echipe stafeta de 6 persoane, 23 alergatori maraton, 42 alergatori semimaraton. Anul acesta, organizatorii estimeaza o crestere a numarului de participanti de pana la 600.

“Maratonul DHL stafeta Carpatilor” se va desfasura ca si in ceilalti ani pe traseul Predeal – Paraul Rece – Rasnov – Poiana Brasov. Inca de la prima sa editie, “Maratonul DHL stafeta Carpatilor” s-a bucurat de sustinerea Violetei Beclea-Szekely, vice-campioana olimpica, vice-campioana mondiala si campioana europeana de atletism. “An de an particip cu emotie si mandrie la aceasta competitie, alaturi de sute de romani, si simt ca intr-adevar reusesc sa imi aduc contributia in a oferi o viata mai buna celor din jur. Este incredibil ca poti face atat de mult bine intr-o atmosfera placuta, dinamica si accesibila tuturor”, a declarat Violeta Beclea-Szekely.

Cei 7.800 euro stransi in urma primei editii a maratonului au fost directionati catre Fundatia Hospice Casa Sperantei, Fundatia Light into Europe si Asociatia Noi Orizonturi – Familia. in anul 2006, evenimentul a reusit sa stranga o suma dubla, de peste 16.500 euro, donata Asociatiei pentru Logopezi din Romania prin intermediul Asociatiei Noi Orizonturi - Familia.

DHL, liderul pietei globale de curierat rapid, specializat in furnizarea de solutii inovative, adaptate, ofera expertiza in transportul expres, terestru sau aerian si in solutii logistice, combinand perfecta cunoastere a pietei internationale cu specificul celei locale. Reteaua globala. Peste 285.000 de angajati se ocupa de furnizarea de servicii rapide si competitive care depasesc asteptarile clientilor companiei. Compania este detinuta in proprtie de 100% de Deutsche Post World Net.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri