Millenium Communication si Absolut lanseaza concursul national “Find The Absolut Shape”, o provocare originala pe care brandul o lanseaza tuturor posesorilor de aparat de fotografiat, creativi si cu spirit ludic.

Concursul “Find The Absolut Shape” presupune descoperirea formei care sa reprezinte sticla Absolut, integrata in viata de zi cu zi si imortalizarea acesteia intr-o fotografie. Singura conditie este ca fotografia propusa sa contina The Absolut Shape.

Juriul, compus din nume sonore in lumea artistica romaneasca, va alege cea mai buna imagine. De asemenea publicul, care va vota pe site, va desemna cei 50 de castigatori.

Citeste si:

Pe site-ul oficial se vor colecta si se vor centraliza imaginile din concurs, publicul va putea comenta si va vota fotografiile postate de catre concurenti. Participantii la concurs vor fi mereu in legatura cu organizatorii prin crearea unui spatiu de dialog permanent.

Desi, cu o istorie de peste 100 de ani, sticla Absolut ramane contemporana. Este personajul principal in peste 1000 de reclame, inspiratie pentru 400 de artisti din lumea intreaga, legenda. Din 1985, cand Andy Warhol a pictat sticla de Absolut, brand-ul a inspirat artisti renumiti, designeri si muzicieni sa creeze propriile reprezentari ale Absolut.

Granitele dintre publicitate, arta si fashion s-au intrepatruns, iar fotografi celebri si-au pus energiile creative in slujba Absolut. In 1995, Absolut Newton prinde viata prin obiectivul marelui fotograf Helmut Newton. Campania a intruchipat spiritul Absolut intr-un pictorial celebru realizat in interiorul si in inprejurimile distileriei Ahus, din Suedia. I-au urmat creatori celebri, Versace, Tom Ford pentru Gucci, Gaultier, ale caror colectii Absolut au fost imortalizate de mari fotografi ca Herb Ritts, Mario Testino sau Jean-Baptiste Mondino.