DDB Bucuresti si-a imbogatit echipa cu doi creative team leaderi, un director de productie A/V, un director de BTL, un art director si un copywriter.

Virgiliu Andone este unul dintre noii creative team leaderi ai DDB Bucuresti. Virgiliu vine pe filiera art direction si a lucrat cu clienti precum: Orange, Skol, Orangina, Scandic Vodka, Bucium, Ultra Pro Computers, Viva Chips, Polar Vodka, Radio 21, Fanta, Voxtel GSM, D'Arcy (autopromo), Caroli, Cosmo, Connex, Danone, Fiat, ING, Michelin. A participat in total la productia a peste 25 de TVC-uri si a activat printre altele in cadrul agentiilor de publicitate Scala JWT Romania, Tempo Advertising si D’Arcy.

Printre realizari se numara: crearea brandului Sav'Or , participarea la rebrandingul marcii de bere Skol, castigarea unui gold la Ad’Or, a unui premiu Golden Hammer si participarea in calitate de finalist la festivalul Golden Drum. Se poate mandri cu faptul ca a castigat fiecare pitch de design la care a participat. Vorbeste fluent engleza si franceza. Printre hobbyurile lui se numara: snowboarding, mountaineering.

Mihai Cojocaru este cel de-al doilea creative team leader al DDB Bucuresti. Mihai are experienta in conceperea si dezvoltarea de campanii internationale pentru clienti importanti si managerierea cu succes a resurselor creative. A lucrat anterior la Scala JWT Romania unde a ocupat functia de creative director manageriind clienti precum: Nestle (Joe, Lion, Polo), Kraft Foods (Jacobs, Nova Brasilia), Unilever, Shell; Goodyear (Goodyear, Dunlop), BAT (Kent – City of Senses), Campofrio, Ford. Mihai a mai lucrat si in cadrul agentiilor BV McCann Erickson Romania si Tempo. Printre premiile castigate de-au lungul carierei se numara: Epica (gold, 2006), Ad’Or (2001, 2002), Golden Drum, AdPrint (finalist). Mihai a absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si momentan studiaza pentru obtinerea unei diplome in on-line advertising.

Cristiana Plavicheanu este noul director de productie Audio-Video al DDB Bucuresti. Anterior a lucrat in cadrul agentiei Badcat, in cadrul caselor de productie Tandemfilm si Sagafilm, gestionand proiecte ale urmatorilor clienti: CocaCola, Romtelecom, VW, Scorpio, Masterfoods, Romanian Post, Cosmote, Nestle, Playstation, BOOM TV. Cristiana a absolvit Universitatea Media, vorbeste fluent engleza, franceza, italiana, spaniola si germana. Printre hobbyurile ei se numara calatoriile, muzica si literatura.

Andreea Dragomir este noua achizitie a DDB Bucuresti in departamentul de creatie, venind pe pozitia de copywriter. Andreea este absolventa a Facultatii de Litere si momentan urmeaza cursurile unui master de playwriting din cadrul UNATC. Vorbeste fluent engleza, franceza si spaniola. Anterior a lucrat in cadrul Scala JWT, AdVenture si TBWA pe conturi precum: Bancpost, Unilever (Sunsilk), Kraft (Jacobs, Philadelphia), Reckitt Benckiser (Veet), Ringier (Evenimentul Zilei), Vodafone, Amigo, Zarea, Unilever, HVB Banca pentru Locuinte, Sensiblu. Are ca hobby-uri scrisul, schi-ul, inotul si blogging-ul.

Andrei Orcula vine pe pozitia de art director. Absolvent al Universitatii de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu, Andrei a activat anterior in cadrul Scala JWT Bucuresti, Starlink Media pentru clienti precum: Vodafone, Kit Kat, Evenimentul Zilei, Bancpost, Jacobs, Knorr, ManUp, EFG EuroBank Leasing, Autoklass, Neocity Group, Fantastik Media, Konica Minolta, Romstal, Fuchs, Adevarul, Vel Pitar, Anchor Grup, In City, Sprint Pharma, M C A, Surecheck. Pentru o scurta perioada de timp a fost si set photographer, web designer si arhitect coordonator pentru diverse proiecte. Are o experienta importanta in organizarea de evenimente, vorbeste fluent engleza si are ca hobbyuri snowboardingul, fotografia, calatoriile si new media.

Printre noile achizitii se afla si Lucian Pavel, noul director al departamentului de BTL in cadrul DDB Bucuresti. Lucian a activat anterior in agentii de advertising importante cum ar fi Tempo, Graffitti BBDO, avand o experienta de peste 10 ani in advertising. A lucrat pe conturi precum: Porsche Leasing, Redbull, Unilever, Bic, LaFarge, URBB, Mobexpert, Londa, Flanco, Philip Morris si altii. Pe langa pasiunea pentru publicitate, Lucian este membru fondator al Proiect Replica, o companie de teatru independenta.Vorbeste fluent engleza, franceza si germana si este absolvent al Universitatii de Teatru si Film.

“Suntem bucurosi de fiecare data cand primim in randurile noastre profesionisti cu experienta extrem de relevanta pe piata. Si de aceasta data suntem siguri ca am facut alegeri extrem de inspirate si noi si noii nostri colegi care ne-au ales. Alaturi de ei ne dorim sa imbunatatim constant calitatea serviciilor oferite clientilor nostri si profesionalismul cu care abordam fiecare proiect”, a precizat Adina Sorescu, director general DDB Bucuresti, referitor la noii colegi.

De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri