Campania cuprinde doua spoturi TV si radio si o serie de printuri si anunta lansarea celor doua serii limitate – Logan Easy si ABS Plus dar si evenimentul traditional organizat in reteaua de dealeri autorizati: Operatiunea Porti Deschise.

Logan Easy si Logan ABS Plus sunt doua produse care propun beneficii diferite: confort in cazul Easy si siguranta in cazul ABS Plus prin echiparile si dotarile propuse. Sarcina agentiei a fost sa gaseasca o propozitie de comunicare care sa vorbeasca despre amandoua in acelasi timp.

“Conceptul creativ deriva dintr-un insight simplu: te simti bine atunci cand primesti un lucru pe care ti-l doresti, atunci cand te astepti mai putin. Acelasi lucru s-a intamplat la Dacia, fiind lansata o oferta-surpriza prin cele doua serii limitate intr-un moment in care nu era asteptat nici un nou model” explica Roxana Panaitescu, senior copywriter al Graffiti BBDO, intr-un comunicat al agentiei.

Printurile au o abordare functionala, ele fiind o ilustrare punctuala a calitatilor specifice fiecarei serii limitate. In schimb spoturile radio si TV au imbracat forma unor metafore relevante: in fiecare din cele doua executii TV un personaj masculin “primeste mai mult” de la un automat de cafea si respectiv, un tonomat.

Citeste si:

Surpriza vine din “pachetul” ofertant si inedit pe care il primesc eroii spoturilor. Daca automatul de cafea ofera si ziarul preferat si cravata lipsa in prima executie, in cea de-a doua personajul primeste in mod neasteptat de la un tonomat nu doar piesa dorita ci si pe artist la pachet cu un show live doar pentru el.

“Am ales intentionat doua situatii cat se poate de banale si am avut grija ca si in productie (in termeni de filmare, casting, jocul actorilor, editare) sa ramana la fel de minimaliste si clare, tocmai pentru ca umorul rezultat din suprapunerea elementul inedit intr-o situatie atat de normala sa poata respira in voie” continua Roxana Panaitescu, Senior Copywriter.

Pentru spotul intitulat Jukebox a fost aleasa Anna Lesko cu un hit recent intitulat Anicyka Maya. Filmarile au fost realizate la inceputul lunii aprilie si au durat o singura zi. “Partea cea mai sofisticata tehnic a fost packshot-ul, filmat in locatie, pe un acoperis, in conditii de vreme nu tocmai propice si au fost necesare ore de postproductie pentru rezultatul din spot. O alta provocare a fost secventa aparitiei Annei Lesko printr-o saritura de la 4 metri inaltime pentru care am folosit o dublura cascadoare” povesteste Simona Costea, Account Director.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii a fost formata din reprezentantii Automobile Dacia Groupe Renault: Rafael Treguer – director de marketing, Eduard Croitoru – director de publicitate, de la Graffiti BBDO: Ema Prisca – creative director, Roxana Panaitescu – senior copywriter, Gelu Florea – senior art director, Traian Aron – art director, Patrick de Hillerin – copywriter, Cristina Garlan – art director, Liviu Isop – AV production manager, Vitalie Brega – photo producer, Sorin Psatta – strategy & reserach director, Simona Costea – account director si Daniela Ioan – account executive. Din partea Media Direction s-au implicat Carla Zamfira – media planner, de fotografie, Rene Clohse, iar casa de productie colaboratoare a fost Multimedia Est si Carlo Production.