Incepand cu 6 aprilie, posturile de televiziune au difuzat cel mai recent spot TV realizat de 23 Communication Ideas pentru Prigat. Spotul “Animal planet” urmareste promovarea noii cutii de Prigat Nectar, pastrand pozitionarea de produs care iti ofera “mai mult fruct, mai multa energie”.

Executia spotului, insa, a urmarit simularea unei situatii in care energia conferita de Prigat poate suplini, la nevoie, alte metode de salvare: “Pe pozitionarea Prigat “energie naturala in viata de zi cu zi”, ne-am gandit ce rol ar putea avea Prigat in viata, de exemplu, a unui operator de documentare de pe Animal Planet. Si rezultatul se vede in noul spot. Nu e nevoie de camere sofisticate sau de teleobiective pentru zoom. Operatorul nostru filmeaza de aproape marii pradatori, bazandu-se doar pe energia data de Prigat Nectar pentru a fugi din fata unui eventual atac” , a declarat Bogdan Costin, copywriter 23 Communication Ideas.

Cu toate acestea, spotul nu a fost unul usor de realizat: “Cel mai inedit lucru la filmare ni s-a parut tigrul insusi, rezident la circul Globus, incurajat cu urlete frenetice de toti colegii lui, ceilalti tigri si lei, atunci cand a intrat pe platoul de filmare. Probabil credeau ca platou e ceva legat de mancare. Inedita ni s-a parut si plasa din sfoara subtire care ne despartea de el. Din fericire, totul a decurs normal, tigrul a dovedit un talent actoricesc innascut, la fel ca si dresorul sau care a jucat rolul operatorului. Dar, contrar asteptarilor, filmarea nu a fost cea cu cel mai mult suspans la care am participat, intrucat toti membrii echipei de filmare bausera Prigat Nectar inainte”, a declarat in continuare Bogdan.

Citeste si:

Spotul TV, care va rula pe canale de televiziune ca: PRO TV, PRO Cinema, Prima, Antena 1, Antena 3, Euforia, MTV, Kiss TV, UTV, Discovery, National Geographic, AXN, TV Sport, Kanal D, Realitatea TV, TVR 1 si TVR2, este insotit, in cadrul campaniei, si de executii in presa si panotaj stradal: “Felina”, “Crocodilul” si “Calul” .

23 este noul shop de idei din cadrul grupului Leo Burnett, condus de Elena Livinti si Bogdan Naumovici, care concepe solutii neconventionale de comunicare pentru rezolvarea problemelor de business.

Campania a fost realizata de: Bogdan Naumovici, creative director, copywriter: BogdanCostin, art director: Petru Cuciuc, Cristi Moldovan, regizor: Bogdan Naumovici, producator: Laura Georgescu, brand communication: Elena Livinti, Bacsis Alina, Daniela Dumitru – product manager, Eusediu Margasoiu - marketing director, Cristi Mucichescu – director executiv, Catalina Constantinescu – media planner, Media Direction.