„Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari”, a precizat Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare CEC.

„Suntem foarte bucurosi ca am fost cei alesi de comisia CEC, mai ales ca licitatia organizata o avut un standard ridicat. In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania. Studiile pe care le-am facut arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare. Sper ca produsele agentiei Papaya sa reuseasca sa fie cel putin la fel de competitive ca produsele CEC”, a declarat la randul sau Robert Tiderle, Managing Director Papaya Advertising.

Printre produsele CEC care vor fi promovate in cursul acestui an se afla cardurile de credit, creditele imobiliare si cele auto, creditele pentru nevoi personale, contul Privilegiu pentru persoane fizice sau contul Privilegiu SRL, pentru persoane juridice, precum si gama de produse de cash management destinate firmelor (cont curent, cont pentru depunerea capitalului, cont colector, cont escrow etc.).