Campania de promovare a publicatiei CANCAN - varianta zilnica pentru stiri senzationale, sport si divertisment – a coborat si in strada, printre cititori, din 16 aprilie, prin numeroase actiuni neconventionale, desfasurandu-se in acelasi timp in Bucuresti, Brasov, Cluj, Constanta, Craiova si Iasi.

Campania a fost realizata de 23 – shop de idei din cadrul Grupului Leo Burnett. “O publicatie precum CANCAN nu putea fi lansata intr-un mod clasic, simplu sau deloc surprinzator, pentru ca aceasta publicatie te surprinde in fiecare pagina. Asa ca am adus-o in strada, alaturi de cei care o citesc in fiecare zi, si le-am demonstrat ca acolo unde este un subiect senzational este si CANCAN“, declara Bogdan Costin, senior copywriter 23.

Promoteritele French CANCAN au impartit 7500 de ziare in cele mai aglomerate zone din capitala (piata Unirii, Victoriei, Romana, Universitatii si Obor), iar in tara alte 8700 de ziare, anunta un comunicat al agentiei.

In intersectiile aglomerate din Bucuresti, cu mai multe stopuri consecutive, cum ar fi Razoare, Iuliu Maniu, Eroilor, Foisor sau Grozavesti, echipa CANCAN de paparazzi facea poze mai multor masini oprite la stop. In momentul in care masinile respective ajungeau la urmatorul stop, soferul fiecarei masini aflata “in vizor” primea de la paparazzi CANCAN un ziar personalizat, avand pe prima pagina o fotografie cu soferul surprins la volanul masinii sale, cu un titlu senzational (pentru domni – “Noul amant al Angelinei Jolie” si pentru doamne cu titlul “Noua amanta a lui Brad Pitt”). Au fost realizate astfel aproape 1000 de ziare personalizate in Bucuresti si peste 740 de ziare in tara (Brasov, Iasi, Constanta, Craiova, Cluj).

Nu a fost uitat nici un alt mediu mult mai apropiat momentului de “consum” zilnic al ziarului de dimineata in Bucuresti – statiile de metrou. In statiile Piata Unirii, Piata Victoriei si Universitate, “paparazzi” CANCAN stateau nemiscati zeci de minute, ca niste statui, iar in momentul in care cineva se apropia, era surprins de blitz-ul aparatului de fotografiat.

Citeste si:

In metrou, pe cele mai aglomerate trasee, ziare CANCAN imense, de peste 1 metru, erau citite si comentate cu voce tare de echipele de actori angajate pentru acest happening.

In aproape 50 de locatii OOPS media din Bucuresti sunt postate executii speciale CANCAN deasupra pisoarelor - dispozitive cu mesajul “A fost descoperit omul cu cel mai mare penis”. In momentul in care cineva se apropie de dispozitiv, acesta declanseaza un zgomot si un flash similar aparatului foto. Evident, este doar o simulare – nu sunt aparate foto reale.

La campanie au lucrat, din partea shopului 23: Bogdan Naumovici, Bogdan Costin, Petru Cuciuc si Cristi Moldovan (creatie), Laur Semeniuc (strategie), Alina Bacsis, Elena Livinti si Andreea Nemens (echipa de brand) in stransa colaborare cu clientul Radu Budeanu.

La succesul evenimentelor a contribuit echipa de event din cadrul grupului Leo Burnett: Anca Pintile – event project manager si Stefan Danu – event coordinator.