“S-ar putea sa-ti placa prea mult noua sticla Tuborg. Mai ales daca esti un tip ca Martin, care face obsesii din lucrurile ce-i plac” explica Adina Basag, copywriter, conceptul creativ al ultimului spot Tuborg.

Tuborg le ofera consumatorilor sai o noua sticla foarte atractiva si un spot pe masura prin cea mai noua campanie care si-a inceput difuzarea la inceputul lunii mai pe principalele posturi TV nationale.

Prin intermediul lui Martin, un personaj ciudat, dar simpatic, spotul pune accentul pe schimbarile produse (culoarea verde a sticlei si eticheta transparenta), dar si pe avantajul competitiv existent, tubycap-ul. Martin e un personaj non conformist care apeleaza chiar la lucruri absurde pentru a-si exprima pasiunea. Dar o face cu atata naturalete, incat povestea lui cucereste, anunta un comunicat al agentiei.

Citeste si:

Este vorba despre aceeasi bere, marca preferata a romanilor (sursa: IMRCG, mai 2006, mediul urban) cu o noua infatisare pe masura. “Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferinsele consumatorilor de Tuborg”, afirma Anca Iulia Calin, Account Director.

Filmarea spotului s-a realizat in doua zile in diferite locuri (printre care un club foarte cunoscut din Bucuresti, un mall si un complex hotelier) sub semnatura regizorului Radu Muntean si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din: Ema Prisca – creative director, Adina Basag – copywriter, Diana Cristea – art director, Adrian Docea – strategic planner, Anca Iulia Calin - account director, Liviu Isop – producator A/V Graffiti BBDO,
casa de productie Reload Film iar din partea URBB Romania, Catalin Ignat – marketing director, Roxana Malureanu – brand manager, Madalina Mihalcea – junior brand manager