BiG Media Relatii Publice va asigura incepand din aceasta luna serviciile de media pentru Power Plate Romania. Obiectivele strategiei media vor fi cresterea notorietatii produsului si pozitionarea sa ca metoda high-tech de antrenament.

Campania media se va desfasura atat pe mijloacele de comunicare clasice cat si pe cele new-media. “Am propus clientului aceasta strategie pentru ca am descoperit ca publicul tinta, preponderent feminin, poate fi mai usor abordat prin comunicarea new-media. Femeia moderna, trendy, activa, cu forta financiara s-a adaptat rapid tehnologiilor inovatoare de aceea Power-Plate i se potriveste perfect. ii economiseste timpul si o pastreaza in forma” spune Bianca Preda, general manager BiG Media PR.

Colaborarea cu Power-Plate reprezinta pentru noi o diversificare a portofoliului de clienti in domeniul beauty&wellness. Power-Plate este o afacere de miliarde de euro la nivel mondial. in fiecare zi se infiinteaza aproximativ 20 de centre exclusive Power Plate iar vedete precum Kylie Minogue, Madonna sau sportivi de la Manchester United si Chicago Bulls se bucura de beneficiile acestui aparat.

“Ne-a placut foarte mult echipa BiG Media PR si le-am incredintat contul pentru ca au propus o strategie simpla si eficienta asa cum ne doream si noi. Dintre toti cei cu care am discutat ei au simtit cel mai bine ce vrem” a declarat Eric Wakker, managerul power Plate pentru Europa.