Axel Springer, cel mai mare publisher european de ziare, a inregistrat in primul trimestru din anul 2007 o scadere a profitului operational cu 3,5% fata de aceeasi perioada din 2006 in urma investitiilor in extinderea afacerilor digitale, informeaza NewsIn. Profitul operational al Axel Springer in primul trimestru al acestui an a ajuns la 88 de milioane de euro.

Vanzarile companiei din primul trimestru al lui 2007 au crescut cu 4,3% fata de aceeasi perioada din 2006, si au ajuns la 591,2 milioane de euro, datorita, in principal, cresterii veniturilor in afara Germaniei, potrivit reprezentantilor companiei.

Vanzarile internationale au crescut in primele trei luni ale anului 2007 cu 29,1% fata de aceeasi perioada din 2006, si au ajuns la 109,2 milioane de euro. Astfel, in primul trimestru, vanzarile internationale au reprezentat 18,5% din veniturile grupului. Veniturile publicitare ale Axel Springer au crescut cu 2,6% in primele trei luni din 2007, comparativ cu primul trimestru din 2006, si au atins valoarea de 247,9 milioane de euro.

Compania germana Axel Springer AG, fondata in 1946 de jurnalistul Axel Springer, este cea mai mare companie de publishing din Europa. in prezent, Axel Springer are peste 150 de ziare si reviste in peste 30 de tari.