Compania URBB estimeaza o crestere cu 25 % a vanzarilor de bere Tuborg pentru acest an fata de 2006, dupa lansarea unui nou ambalaj, investitie care se ridica la peste zece milioane de dolari,potrivit vicepresedintelui de marketing al companiei, Catalin Ignat.

"Pana la sfarsitul anului 2007, estimam o crestere in volum a vanzarilor de bere Tuborg cu 25%, iar pe primele patru luni vanzarile Tuborg au inregistrat o crestere de zece procente fata de aceeasi perioada a anului trecut", a spus Catalin Ignat, citat de NewsIn. Potrivit oficialului companiei, URBB a alocat fonduri de peste zece milioane de dolari pentru schimbarea ambalajului primar si secundar al berii Tuborg si pentru campania de promovare.

URBB a lansat ieri un nou ambalaj la marca de bere Tuborg, diferentiat prin sticla de culoare verde, eticheta transparenta si un sistem de deschidere rapida. De asemenea, schimbarea se va regasi si la nivelul ambalajelor secundare - navete si baxuri, care vor fi tot de culoare verde.

Potrivit reprezentantilor URBB, berea Tuborg detine o cota de piata de peste 50% in preferintele romanilor.