Castigatorii competitiei urmeaza sa fie anuntati in luna iunie in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor.

Campania de printuri Dosarele Istoriei a fost dezvoltata de o echipa formata din: Ema Prisca – creative director, Mihai Gongu – copywriter, Alina Zaharescu – art director, anunta un comunicat al agentiei.

New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume care premiaza, de 50 de ani incoace, excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – sectiunile clasice devenind festivaluri independente.

Citeste si:

Jurizarea se realizeaza online de catre directori de creatie reputati din toata lumea. Toate lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate in Anuarul de Publicitate al Festivalului de la New York.

La editiile din ultimii ani ale The New York Festivals, Graffiti BBDO a excelat la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creativitatea pe aceasta zona a fost recunoscuta prin distinctiile obtinute: Finalist in 2006 cu printurile “Mama” (pentru magazinele River Wodds) si “Halloween” (client: URBB, brand: Guinness); Argint in 2005 pentru campania de printuri “Dosarele Istoriei” - “Mao”, “Hitler” si “Lenin” (client si brand: Dosarele Istoriei), Argint in 2004 pentru printul “Positive” (client: URBB, brand: Guinness), Bronz in 2002 pentru ad-ul “Mainile” (client si brand: Festivalul de Film DaKino) si Diploma de Finalist obtinuta in 2001 pentru “Calendarul” (client si brand: Graffiti BBDO).