Graffiti BBDO este finalista la New York Festivals 2007, sectiunea Design, Print & Outdoor, cu campania Dosarele Istoriei: Iwo Jima, JFK, Tien An Men Square.
Castigatorii competitiei urmeaza sa fie anuntati in luna iunie in cadrul ceremoniei de decernare a premiilor.

Campania de printuri Dosarele Istoriei a fost dezvoltata de o echipa formata din: Ema Prisca – creative director, Mihai Gongu – copywriter, Alina Zaharescu – art director, anunta un comunicat al agentiei.

New York Festivals este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume care premiaza, de 50 de ani incoace, excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – sectiunile clasice devenind festivaluri independente.

Jurizarea se realizeaza online de catre directori de creatie reputati din toata lumea. Toate lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate in Anuarul de Publicitate al Festivalului de la New York.

La editiile din ultimii ani ale The New York Festivals, Graffiti BBDO a excelat la sectiunea Design, Print & Outdoor. Creativitatea pe aceasta zona a fost recunoscuta prin distinctiile obtinute: Finalist in 2006 cu printurile “Mama” (pentru magazinele River Wodds) si “Halloween” (client: URBB, brand: Guinness); Argint in 2005 pentru campania de printuri “Dosarele Istoriei” - “Mao”, “Hitler” si “Lenin” (client si brand: Dosarele Istoriei), Argint in 2004 pentru printul “Positive” (client: URBB, brand: Guinness), Bronz in 2002 pentru ad-ul “Mainile” (client si brand: Festivalul de Film DaKino) si Diploma de Finalist obtinuta in 2001 pentru “Calendarul” (client si brand: Graffiti BBDO).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri