Vizualul propus de Friends infatiseaza o canadiana “de camuflaj”, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.

“Cu cei de la Friends am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor. Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare”, declara Dragos Bucurenci, director executiv Salvati Delta.

Friends Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2003 in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca. In prezent portofoliul Friends cuprinde peste 15 clienti, printre care: Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, Rexona si Trade Marketing), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, CEG Imobiliare.