Anul acesta Saatchi & Saatchi a avut cea mai buna rata de participare la a saptea editie a festivalului de publicitate Ad’Or. Agentia si-a dovedit eficienta prin inscrierea la festival a 8 lucrari, dintre care 6 (Ariel, Saprosan, United Way Romania, Lovemarks, Blues Line si Pixuri Saatchi) au fost nominalizate pentru 10 categorii. Saatchi & Saatchi a castigat doua premii pentru lucrarile: “Portrete” pentru salonul de frumusete Blues Line si “Pixuri” pentru campania de autopromovare.

Saatchi & Saatchi a obtinut 2 premii in cadrul Galei celei de-a saptea editii a festivalului de publicitate Ad’Or, la categoriile “Cel mai bun print – Vanzari si distributie” si “Colaterale - Best Innovative Media”. Lucrarile inscrise in concurs au fost:

Campania anului - “Nu vrem banii tai”, United Way Romania si “Portrete”, Blue Lines
Cel mai bun ad de presa - “Asterisc”, Saprosan si “Portrete”, Blue Lines
Cel mai bun spot tv intr-o categorie – Social – “Cenzurat”, United Way Romania
Cel mai bun print intr-o categorie – “Picatura”, Floriol Iod Protect
Colaterale – Brosuri si Direct Mailing – “Sacii”, Felicitare de Craciun Saatchi & Saatchi
- Postere – “Chanel”, “Converse”, “Lacoste” - Lovemarks
- Best Innovative Media – “Cabina de proba” – Ariel
- “Nu vrem banii tai” – UWRo
- “Pixuri” – Saatchi & Saatchi

Citeste si:

“Saatchi & Saatchi a avut 6 lucrari nominalizate la 10 categorii, din 8 inscrise intr-un concurs de publicitate, ceea ce inseamna ca aproximativ 80% din lucrarile cu care am participat au fost apreciate de unii dintre cei mai talentati specialisti in publicitate”, declara Nick Hine, director de creatie Saatchi & Saatchi.

Despre participarea la acest concurs, Radu Florescu, CEO Saatchi & Saatchi, a declarat: “Dintre lucrarile cu care am participat, cea mai veche este din decembrie 2006. Tinand cont de acest lucru, cred ca este un rezultat foarte bun pentru 4-5 luni de lucru. Acest rezultat se datoreaza in mare masura noului nostru director de creatie, Nick Hine. Cu siguranta putem face mai mult si sunt optimist gandindu-ma la editia de anul viitor cand prezenta noastra va fi mai semnificativa”,

Festivalul a avut un juriu format din John Pallant- EMEA Regional Creative Director la Saatchi& Saatchi Londra, Jurg Aemmer- Creative Director la Euro RSCG Zürich, Philip Borchardt - Creative Director al TBWA Berlin, Alexander Maisch- Managing Partner, U-P-C Hamburg ši Niels-Peter Lovgren, Art Director/Freelancer.