Categoria ‘Cel la mai bun spot TV social’ din cadrul Festivalului Ad’Or 2007 a fost dominata de Ogilvy Group Romania. Premiile au fost acordate spoturilor TV realizate pentru Fundatia Sensiblu si WWF (World Wide Fund for Nature). Din cele sase lucrari inscrise, Ogilvy Group a obtinut doua premii pentru cele mai bune spoturi TV in categoria ‘social’ si trei nominalizari.

“Pentru noi, Ad’Or-ul de anul acesta a fost un test reusit. Nu am facut eforturi speciale, pur si simplu, cu 2 saptamani inainte de expirarea termenului de inscriere, ne-am intalnit si am selectat lucrarile pentru Festival. Am incercat sa fim cat mai realisti in ceea ce priveste sansele pe care le-ar avea inscrierile noastre si ma bucur ca nu am gresit foarte mult in apreciere. Sunt optimist ca acesta este doar inceputul si ca eforturile noastre vor fi rasplatite si la urmatoarele editii” - Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, despre premiile din acest an.

Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania - “In campaniile sociale rolul creativitatii este acela de a convinge. Ne bucura mult faptul ca juriul a fost convins de ideile si de executia spoturilor semnate Ogilvy. Dincolo de faptul ca aceste premii ne onoreaza, credem cu adevarat in cauzele pe care le promovam si speram ca, in timp, sa ni se alature din ce in ce mai multi parteneri".

Citeste si:

“In publicitate, creativitatea unei lucrari trebuie sa duca la atingerea obiectivelor de comunicare. Pentru Ogilvy, creativitatea va fi intotdeauna un instrument pentru clientii nostri, nu o demonstratie de potential creativ si, mai ales, nu un scop in sine” adauga Albert.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy care este parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. In prezent, Ogilvy Group Romania asigura, prin agentiile sale specializate, servicii de advertising, relatii publice, marketing interactiv, retail marketing, CRM, programe de activare si comunicare de brand, precum si servicii de strategie si cumparare de media.