Promotia « Amigo iti indeplineste dorintele » strange la o cafea premii de 133.000 USD pentru consumatorii marcii dupa cum anunta reprezentantii Panfoods. Campania este comunicata de agentia Grey Worldwide si este semnata de Adventure si se desfasoara pana la data de 8 iulie. Trei sute de dolari zilnic, trei excursii pe Coasta de Azur si trei masini Volkswagen Passat Limousine sunt premiile “invitate la o cafea solubila” Amigo, in noua campanie promotionala.

“Marca Amigo exista pentru ca foarte multi consumatori romani i-au fost fideli ani de-a randul. Si nu vorbim de 5 sau 10 ani, ci de mai bine de 20 de ani” spune Simon Borwell, Marketing Manager la Panfoods. “Credem ca este timpul sa rasplatim increderea si fidelitatea acestor consumatori, lansand promotia Amigo care le poate aduce tot ceea ce isi doresc - importante sume de bani, excursii de lux sau masini elegante. Este sansa fiecarui roman de a castiga unul din cele 15.046 de premii oferite de Amigo in aceasta vara.”

Campania face parte dintr-un program mai vast de comunicare prin care “Amigo isi rasplateste consumatorii cu premii pe care acestia si le-au dorit dintotdeauna (masini elegante, excursii de lux, si bani) si introduce noua sa platforma de comunicare “nu lasa lucrurile bune sa trea ca pe langa tine” spun reprezentantii agentiei. “Acesta este mesajul pe care Amigo il va transmite consumatorilor sai pe termen lung, mesaj derivat direct din beneficiile pe care cafeaua solubila le aduce consumatorilor sai: vitalitate si energia necesara pentru a trece cu bine peste fiecare zi, pentru a face fata tuturor provocarilor” mai spun creativii campaniei.

“Desi povestile sunt frumoase, oamenii din ziua de azi tind sa devina mult mai pragmatici. De aceeea am indemnat consumatorul sa isi ia destinul in propriile maini, mai precis sa isi indeplineasca singur dorintele, prin propriile actiuni” spune Liviu Redeleanu, Client Services Director la agentia AdVenture.

Timp de 11 de saptamani, consumatorii Amigo au posibilitatea de a castiga prin tragere la sorti 40 de premii in valoare de 300 USD, iar la finalul promotiei se vor extrage 6 premii, constand in 3 automobile Volkswagen Passat Limousine si 3 excursii de cate doua persoane la Cannes, pe Coasta de Azur. Primii 15.000 de participanti la promotie primesc automat cate un minimixer pentru café frappe Amigo.

La promotie participa toate tipurile de cutii Amigo – de 50g, 100g si de 300g, precum si pliculetele Amigo instant si Amigo Premio de 1.8 g. Mecanismul promotiei este unul simplu, de tip “aduna si castigi”. Pentru a participa la promotie, cumparatorii trebuie sa trimita intr-un plic 10 ambalaje Amigo de 1,8g (in orice combinatie) sau o folie protectoare de aluminiu de la una din cutiile Amigo de 50g, 100g, sau 300g impreuna cu datele personale la adresa OP 1 CP 7 Bucuresti.

“In ultimii ani, marca Amigo in Romania a avut o evolutie ascendenta. O demonstreaza cresterea volumului de vanzari care in 2004 a fost cu 10% mai mare fata de anul precedent, iar pana la sfarsitul anului estimam o crestere cu cel putin 10% comparativ cu anul 2004” a mai declarat Simon Borwell. In paralel compania desfasoara si promotii specifice pentru distribuitori. “Pentru a ne atinge obiectivele le oferim distribuitorilor Amigo tot suportul nostru si, frecvent, organizam pentru ei promotii specifice. Anul acesta, distribuitorii de top Amigo au ocazia de a castiga o excursie in Brazilia unde vor putea vizita faimoasele fabrici ale grupului Iguaçu si, desigur, se vor bucura de o vacanta exotica”,

Prezenta de peste 20 de ani in Romania, cafeaua solubila Amigo este marca a companiei Cia Iguaçu de Café Soluvel, parte a grupului Iguaçu, originar din Brazilia. In prezent Amigo detine potrivit companiei aproximativ un sfert din piata cafelei solubile din Romania. Grupul Iguaçu este al treilea mare producator si exportator de cafea solubila din Brazilia, produsele sale fiind distribuite potrivit companiei in 30 de tari de pe 5 continente. Grupul cuprinde opt companii printre care se numara Cia.Iguaçu de Café Soluvel (producatorul marcii Amigo) si Panfoods Co.Ltd. (divizia internationala de marketing si vanzari). Potrivit aceleeasi surse, Panfoods Romania reprezinta una dintre companiile de top in cadrul grupului, avand o pozitie strategica pe piata cafelei solubile din Romania.