“Aurul la NY Festivals e o premiera care ne bucura si ne obliga in egala masura. Am mare incredere in destinul international al acestei campanii, in prestatia ei la festivaluri unde fresh idea si executia neasteptata sunt cu adevarat recunoscute si apreciate”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.

Echipa de creatie care a dezvoltat campania de printuri pentru Dosarele Istoriei este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Alina Zaharescu – Senior Art Director.

„In noua campanie de imagine pentru revista Dosarele Istoriei evenimente cheie ale secolului XX sunt schitate foarte sumar, din cateva linii, ilustrand astfel foarte direct conceptul de "istorie pe scurt". Executiile invita publicul pasionat de istorie si documentare sa obtina informatii interesante intr-o forma usor de parcurs si mult mai accesibila decat o carte de sute de pagini”, explica Mihai Gongu.

Citeste si:

Comunicarea pentru revista Dosarele Istoriei a debutat in 2005 cu o serie de printuri, care au castigat Argintul la editia din acel an a New York Festivals si a continuat anul acesta cu noi executii, care au fost premiate la Ad’Or 2007, pentru Cel Mai Bun Print In Categoria Mass Media.

New York Festivals (www.newyorkfestivals.com) este una dintre cele mai importante competitii de profil din lume care premiaza, de 50 de ani incoace, excelenta in comunicarea creativa. Festivalul este format din mai multe evenimente separate – sectiunile clasice devenind festivaluri independente. Jurizarea se realizeaza online de catre directori de creatie reputati din toata lumea. Toate lucrarile castigatoare la Design, Print & Outdoor Festival vor fi publicate in Anuarul de Publicitate al Festivalului de la New York.