Sala a fost neincapatoare pentru publicul care a venit sa ii aplaude pe cei mai buni tineri aspiranti la statutul de profesionisti in advertising, relatii publice sau comunicare politica. Printre cei prezenti s-au numarat: reprezentantii celor 45 de echipe din concurs, reprezentantii “clientilor” (20 de companii si institutii media, 10 oameni politici si 10 ministere), membrii ai celor 4 jurii (formate din peste 50 de profesionisti), alti reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in comunicare.

Buna dispozitie a fost asigurata de prezentatorul Daniel Buzdugan, de la Radio 21. Acesta a insotit fiecare etapa a Festivitatii cu momente vesele, care au starnit ropote de aplauze si hohote de ras.

In deschidere, discursul de bun venit a fost tinut de Bogdan Olteanu, Presedintele Camerei Deputatilor. Acesta a decernat si primul premiu al serii, echipei Inst.com. Cei 5 membrii ai echipei au castigat „O zi de lucru cu Presedintele Camerei Deputatilor”.

Urmatoarele premii au fost acordate celor mai bune bloguri ale participantilor la editia de anul acesta. Alina Bratu, PR Manager, Tuborg Romania, Sponsorul Principal al editiei 2007 a Olimpiadelor Comunicarii, i-a premiat pe cei mai buni tineri comunicatori online. Marele castigator al „premiilor pentru bloguri” a fost echipa „Ceai de Tei”. Aceasta a castigat 5 premii inclusiv la categoria „Cel mai bun blog al editiei 2007”. Al doilea clasat a fost blogul echipei “ClockWork” care a castigat la 3 categorii.

Au mai castigat la cate o categorie Echipa “Piart5”, Echipa “Echipa 10”, Echipa “PopEyes”, Echipa “DEEP”, Sabina Baciu si Alexandru Ciobanu.

Citeste si:

Prima proba din cadrul concursului principal a fost cea de Comunicare Institutionala, sponsorizata de BRD Groupe Societe Generale. Bogdan Olteanu, Presedintele Camerei Deputatilor le-a inmanat diplomele si medaliile tinerilor din echipele: „The Shapers” (premiul I, client - Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile), „Ideas Jockey” (premiul II, client - Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale), „Steaua Polara” (premiul III, client - ANRCTI).

A urmat proba de Relatii Publice, unde Florina Serban, PR Coordinator COSMOTE Romania (Sponsor al Probei) i-a invitat pe podium pe membrii echipelor: „Inspire” (premiul I, client – Apa Nova Bucuresti), „PRANG” (premiul II, client – ABN AMRO Bank) si „Prestige” (premiul III, client - Radio 21).

La proba de Comunicare Politica, sponsorizata de Ozone Laboratories, cea care a decernat premiile a fost Ioana Grindean, Director de Comunicare, Primaria Sectorului 1. Premiile s-au dus catre echipele: „ClockWork” (premiul I, client Victor Ponta - PSD), „Proton” (premiul II, client Antal Arpad Andras - UDMR) si „ZOOM” (premiul III, client – Varujan Pambuccian - UAR).

Al doilea premiu special al serii a fost cel oferit de Radio 21. Anca Gheorghe, Group Marketing Manager Europa FM & Radio 21, a premiat echipa Team Saga din Timisoara cu „2 luni de practica platita la Radio 21”.

Ultima dintre sectiunile Festivitatii a fost rezervata probei care starneste in fiecare an cele mai mari emotii la Olimpiadele Comunicarii – proba de Advertising. Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett Romania si Adrian Botan, Director de Creatie Regional McCann Erickson, membrii in Juriul probei, au anuntat ca la editia de anul acesta nu se acorda premiile I, II si III. Totusi, Andrei Chiliman, Primarul Sectorului 1 (Sponsor al Probei) a anuntat, in aplauzele salii, patru mentiuni speciale: „Ceai de tei” (Mentiune pentru "Cea mai buna solutie sociala la o problema comerciala", client – Coca Cola Romania), „Cu Bulina” (Mentiune petru „Print”, client – Wall-Street.ro), „CVINTETE” (Mentiune speciala pentru "FUN", client - Ciuc) si „GRUPUL DE INTERESE” (Mentiune speciala pentru "Insight", client – COSMOTE Romania).