SpriteYard a fost introdus luna trecuta pe piata chineza, urmand ca in urmatorii ani sa se extinda la nivel global, antrenand si alti producatori de bauturi racoritoare.

Interfata va fi similara site-urilor de networking, utilizatorii putand sa isi construiasca propriul profil, sa transmita imagini si sa comunice online cu prietenii, folosind telefonul mobil in locul PC-ului.

Accesul la continut media, cum ar fi tonuri de apel si videoclipuri de scurta durata, se va face tastand coduri de pe capacele sticlelor de Sprite.

Deocamdata, Sprite Yard va functiona doar de pe telefonul mobil, cel mai intalnit accesoriu al tinerilor de azi.” Sprite incearca sa relationeze cu tinerii oriunde s-ar afla ei. Este esential sa fim omniprezenti pe telefonul lor mobil”, a declarat Mark Greatrex, vicepresedintele Coca-Cola.

Citeste si:

Majoritatea brand-urilor de consum au testat piata cu reclamele pe telefonul mobil, incurajand trimiterea de sms-uri unor numere de telefon specifice, utilizatorii primind in schimb informatii gratuite. Mai nou, companiile media au inceput sa creeze continut adaptat afisarii pe ecranul telefonului mobil.

“Cum majoritatea consumatorilor s-au orientat spre apa minerala, ceai si bauturi energizante in locul bauturilor carbogazoase, Coca-Cola cauta cai inovatoare pentru fidelizarea clientilor existenti”, sustine John Sicher, redactor al Beverage Digest, adaugand ca Sprite se afla in topul preferintelor tinerilor.

Agentiile de publicitate manifesta neincredere in proiectul lansat de Coca-Cola, acesta avand deja o concurenta importanta din partea site-urilor cunoscute care si-au lansat deja versiuni pentru telefonul mobil. Facebook este un astfel de site interactiv.