Cea mai noua campanie a Volvo a fost implementata in Romania de catre agentia web ROM NET. Jocul „Pirates of the Caribbean” desfasurat pe Internet a facut parte dintr-o strategie a producatorului suedez de autoturisme desfasurata la nivel mondial, in care a fost inclusa si Romania.

La nivel mondial campania Volvo „Piratii din Caraibe” a coincis cu lansarea filmului cu acelasi nume si s-a desfasurat in 21 tari. Numarul total al „cautatorilor de comori” din intreaga lume s-a ridicat la peste 400.000 de persoane.

ROM NET s-a ocupat de implementarea website-ului Vanatorii (www.volvocars.ro/thehunt) si de promovarea competitiei, la finalul careia un roman a intrat in cursa finala pentru castigarea unui Volvo C30 si a 50.000 USD. Daca ideea din spatele campaniei „Piratilor”, a fost nonconformista, atunci si mijlocale prin care ROM NET a promovat-o au fost pe masura.

„Pentru a scoate in evidenta cat mai bine faptul ca „Vanatoarea - Piratii din Caraibe” este o campanie cu adevarat neconventionala, am ales si la nivelul promovarii o serie de formule in aceeasi nota. Un exemplu in acest sens este afisarea de bannere cu dimensiuni atipice si pe durata determinata, conducand la indeplinirea mai buna a obiectivelor campaniei”, declara Vlad Tocae, managing director ROM NET.

„Vanatoarea - Piratii din Caraibe” a avut un impact pozitiv la nivelul consumatorului roman de new media. In cele 22 zile de existenta, website-ul „Vanatorii” a inregistrat aproape 23.000 de vizitatori. Din acestia aproape 1.000 au trecut de nivelul 5 al jocului si s-au inregistrat, iar in semifinala au intrat 205 jucatori.

„Volvo C30 este masina ideala pentru tanarul urban, iar internetul si jocurile pe calculator sunt doua modalitati eficiente de a patrunde in lumea „Piratilor din Caraibe”. Concursul a reprezentat un pretext ideal – si neconventional – de a promova o masina speciala” crede Raluca POPA, Marketing & Communication Manager la FORUM AUTO, reprezentatul oficial Volvo in Romania.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri