Cea mai noua campanie a Volvo a fost implementata in Romania de catre agentia web ROM NET. Jocul „Pirates of the Caribbean” desfasurat pe Internet a facut parte dintr-o strategie a producatorului suedez de autoturisme desfasurata la nivel mondial, in care a fost inclusa si Romania.

La nivel mondial campania Volvo „Piratii din Caraibe” a coincis cu lansarea filmului cu acelasi nume si s-a desfasurat in 21 tari. Numarul total al „cautatorilor de comori” din intreaga lume s-a ridicat la peste 400.000 de persoane.

ROM NET s-a ocupat de implementarea website-ului Vanatorii (www.volvocars.ro/thehunt) si de promovarea competitiei, la finalul careia un roman a intrat in cursa finala pentru castigarea unui Volvo C30 si a 50.000 USD. Daca ideea din spatele campaniei „Piratilor”, a fost nonconformista, atunci si mijlocale prin care ROM NET a promovat-o au fost pe masura.

Citeste si:

„Pentru a scoate in evidenta cat mai bine faptul ca „Vanatoarea - Piratii din Caraibe” este o campanie cu adevarat neconventionala, am ales si la nivelul promovarii o serie de formule in aceeasi nota. Un exemplu in acest sens este afisarea de bannere cu dimensiuni atipice si pe durata determinata, conducand la indeplinirea mai buna a obiectivelor campaniei”, declara Vlad Tocae, managing director ROM NET.

„Vanatoarea - Piratii din Caraibe” a avut un impact pozitiv la nivelul consumatorului roman de new media. In cele 22 zile de existenta, website-ul „Vanatorii” a inregistrat aproape 23.000 de vizitatori. Din acestia aproape 1.000 au trecut de nivelul 5 al jocului si s-au inregistrat, iar in semifinala au intrat 205 jucatori.

„Volvo C30 este masina ideala pentru tanarul urban, iar internetul si jocurile pe calculator sunt doua modalitati eficiente de a patrunde in lumea „Piratilor din Caraibe”. Concursul a reprezentat un pretext ideal – si neconventional – de a promova o masina speciala” crede Raluca POPA, Marketing & Communication Manager la FORUM AUTO, reprezentatul oficial Volvo in Romania.