Rompetrol a alocat un milion de dolari pentru mediatizarea campaniei, suma care include si informarea unei baze de clienti de 200.000 persoane.

La promotie pot participa conducatorii auto care alimenteaza si platesc cash sau folosesc carduri bancare, carduri Fill&Go Personal si Fill&Go Credit, cu exceptia celor din flotele care alimenteaza cu bonuri valorice Rompetrol, card Fill&Go Business Rompetrol sau inel Fill&Go Business Rompetrol.
sapte echipe mobile Rompetrol se vor deplasa in tara si vor premia pe loc consumatorii care au lipit pe parbriz stickerul promotional.

La prima achizitie de carburant, in valoare de minimum 50 lei, clientii vor primi un sticker care trebuie afisat in partea dreapta a parbrizului cu desenul catre exterior. Cei care alimenteaza in statiile Rompetrol trebuie sa pastreze tot timpul in masina sau asupra lor bonurile fiscale de alimentare. In momentul in care este oprit de echipa mobila Rompetrol, clientii primesc pe loc contravaloarea in carburant a bonurilor fiscale pe care le au asupra lor, prin intermediul unui card Fill&Go Personal.

Citeste si:

De fiecare data cand alimenteaza de minimum 50 lei conducatorii auto primesc si un cupon pe care trebuie sa-l completeze si sa-l introduca intr-o urna aflata in statie. Prin tragere la sorti vor fi castigate trei premii constand in 20.000 litri carburant fiecare (1000 litri/an timp de 20 de ani). Castigatorul poate alege orice tip de carburant doreste.

Rompetrol Downstream - divizia de retail a Rompetrol opereaza in prezent aproximativ 350 de statii. Majoritatea benzinariilor beneficiaza de noul concept de magazin Hei. Rompetrol Downstream a lansat in 2004 serviciul Fill&Go Business, destinat persoanelor juridice. in 2006, Rompetrol a lansat Fill&Go Personal serviciu care permite persoanelor fizice plata carburantilor direct la pompa.