Junior Award, sectiunea rezervata studentilor, continua un proiect devenit traditie la Romanian PR Award, incurajand profesionalismul in comunicare in randul celor care doresc sa profeseze in acest domeniu. Pentru studenti, inscrierea se face gratuit si consta in conceperea unui campanii de PR, de maximum 1000 de cuvinte, in limbile romana si engleza.
Noul mesaj al PR Award este sustinut de o noua platforma de comunicare, web-site-ul www.praward.ro si newsletter-ul PR Award. Acestea se propun drept o sursa profesionista in domeniul comunicarii de afaceri, oferind articole de informatie si analiza, comentarii si interviuri ale unor autori romani si straini consacrati in lumea PR-ului.
Juriul international, alcatuit din specialisti recunoscuti din domeniul comunicarii, profesionisti de PR, membri ai unor asociatii de specialitate, profesori universitari, jurnalisti, evalueaza proiectele inscrise in concurs conform unor criteriilor impuse de institutii internationale de PR: Oportunitatea campaniei, Cercetarea, Planificarea, Executia, Evaluarea si Creativitatea.
Anul acesta, evenimentul se bucura de sprijinul unor institutii importante din domeniul PR: Institute for PR (SUA), Asociatia Internationala de Relatii Publice (IPRA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP).
Saptamana PR-ului Romanesc este sustinuta de Vodafone Romania, sponsor principal, de sponsorii Microsoft, InBev Romania, EON Moldova, Quadrant Amroq Beverages SA, Media Image, Grafica & Tipar, Achelis & Partner si de partenerii media: Cotidianul, Markmedia.ro, Revista Cariere, Wall-Street si Comunicatedepresa.ro.
Forum for International Communications este o organizatie non-guvernamentala care isi propune sa imbunatateasca standardele profesiei de relatii publice. Seminarii si training-uri, dezbateri publice si intalniri informale, actiuni de promovare a bunelor practici in comunicarea de afaceri sunt cateva dintre activitatile desfasurate in acest scop. Incepand din 2003, fundatia organizeaza Gala Excelentei in Relatii Publice, impus drept cel mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii de afaceri din Romania.
In martie 2006, fundatia a initiat programul CSR-Romania care are scopul de a promova bunele practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste (CSR).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: