Premiera absoluta: o agentie din Romania castiga un premiu la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume. Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania “1 din 8 femei” – Avon Breast Crusade. Premiul a fost castigat la categoria Cea mai buna campanie sociala, campania fiind nominalizata si pentru Cel mai bun mix de media.

“Cand am auzit am ramas fara cuvinte! E mare lucru sa fii prima agentie care aduce acasa un Leu de la Cannes! Acest premiu este important nu doar pentru Starcom, ci pentru intreaga industrie media, pentru intreaga industrie de comunicare din Romania”, a declarat Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania.

“Faptul ca Starcom, o agentie de media, e prima care castiga un leu la Cannes, e o replica indirecta, dar usturatoare, pentru agentiile de creatie. Mai serioasa, mai discreta si mai performanta, agentia Starcom a confirmat teoria surprizelor care vin de unde te astepti mai putin. Ma bucur ca au inscris la aceasta categorie pe care am comunicat-o indelung, ma bucur teribil ca au si castigat. Sunt sigura ca la viitoarele editii ale Cannes vor mai veni si alte confirmari, mai ales din partea inscrierilor la sectiuni de mare actualitate – vezi cyber sau direct. Viitorul comunicarii intr-acolo se indreapta si industria locala n-are de ce sa aiba o alta directie. ” a declarat pentru Wall-Street Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania.

Citeste si:

Mai mult decat o agentie de media, Starcom Romania este o agentie de comunicare, parte din reteaua internationala Starcom si entitate a grupului Leo Burnett Romania