Compania Publicis colaboreaza cu succces cu nume mari ca Procter&Gamble, Altria Group, Hewlett-Packard, General Motors si McDonald's, avand peste 2.500 angajati in China si detinand actiuni la compania locala de marketing Yong Yang.
Piata chineza contribuie cu mai putin de 5% in totalul cifrei de afaceri in acest moment, a declarat presedintele Publicis, Maurice Levy. Publicis a inregistrat incasari de 4,39 miliarde de euro in 2006 si mizeaza pe dezvoltarea rapida a pietelor nou aparute ca Rusia, China, Turcia, Mexico si Brazilia, unde rata de crestere este dubla fata de media grupului. “Acest grup aduna 20% din totalul cifrei de afaceri”, a declarat Levy, sustinand ca sunt sanse mari sa reprezinte un sfert din total pana in 2010.
Recent, Publicis a achizitionat compania americana de marketing direct Digitas pentru 1,3 miliarde de dolari (968 milioane de euro), obtinand apoi, la inceputul lunii iunie, o cota de 49% reprezentand actiuni la agentia de marketing Business Interactif.
Achizitiile, deloc surprinzatoare, sunt rezultatul unui trend similar dezvoltat de interesul competitorilor in publicitatea online. Microsoft a pariat pe aQuantitive pentru sase miliarde de dolari (4,46 miliarde de euro), in timp ce Google a cumparat furnizorul de publicitate DoubleClick pentru 3,1 miliarde de dolari (2,30 miliarde de euro), devenind lider absolut al industriei publicitatii online.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: