Vodafone demareaza, pe litoral, doua proiecte de responsabilitate sociala corporatista (CSR), in care va investi 100.000 de dolari, si prin care isi propune sa contribuim la mentinerea unui mediu curat si a sigurantei plajelor

Primul proiect, realizat in parteneriat cu Salvamar - Asociatia Nationala a Scafandrilor Profesionisti si Salvamarilor din Romania (ANSPSR), isi propune sustinerea actiunilor de salvare de vieti omenesti in situatii de urgenta. Compania de telecomunicatii a anuntat ca va aloca 50.000 de dolari care vor fi folositi pentru achizitionarea de skijet-uri, barci de salvare, truse de prim ajutor si caiace pentru patrulare. Programul va include, de asemenea, si o campanie de informare pentru prevenirea accidentelor de inec.

"Litoral curat", al doilea proiect pe care Vodafone il demareaza in aceasta vara pe litoral are ca scop mentinerea unui mediu curat. Programul include mai multe componente, amplasarea unor cosuri de gunoi pentru colectarea selectiva a deseurilor si reciclarea acestora, precum si o campanie educationala pentru implicarea turistilor in mentinerea curata a plajelor. Vodafone se implica in proiectul "Litoral curat" pentru al treilea an consecutiv si a anuntat ca, in aceasta vara, va aloca programului 50.000 de dolari.

Vodafone Romania este o divizie a companiei Vodafone Group Plc., cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 25 de tari si cu peste 206,4 milioane de clienti in intreaga lume. In Romania, la data de 31 martie 2007, Vodafone avea 7,95 milioane de clienti