„Provocarea in proiectele Transavia si Antibiotice a fost mare deoarece pentru fiecare in parte era pentru prima data cand managemantul lua decizia unei interventii profesioniste asupra brandului existent. Se doreau schimbari semnificative la nivelul brandurilor celor doua companii care sa reflecte nivelul de dezvoltare atins si crearea unor instrumente de brand scalabile si eficiente la toate nivelurile” declara Marius Ursache, Chief Creative Officer la Grapefruit. “Am realizat toate cerintele clientilor si in plus am reusit sa transformam cele doua proiecte in modele de eficienta apreciate la nivel international” completeaza Marius Ursache.
Procesul de rebranding realizat pentru Transavia avea ca scop reflectarea noii pozitii de top a companiei pe piata carnii de pasare, care se afla in acel moment in plina criza de imagine provocata de gripa aviara. Rebrandingul Transavia realizat de Grapefruit a reusit sa produca o diferentiere evidenta pe piata de carne pentru produsele si imaginea companiei, consolidand in scurt timp increderea de care se bucura.
Pentru Grapefruit proiectul Antibiotice a reprezentat un caz mai special deoarece, fiind o companie de stat listata la bursa, orice schimbare in identitatea vizuala si in atitudinea de brand putea influenta evolutia actiunilor companiei. Obiectivele impuse de echipa de management au fost insa clare: cresterea valorii de piata a companiei in vederea pregatirii pentru procesul de privatizare. “Ne-am concentrat pe imbinarea elementelor de brand valoroase deja existente anterior si am adaugat atribute noi identificate in urma auditului de brand. Am definit relatia dintre produsele si brandurile companiei si am oferit un set de criterii de performanta pentru managementul de brand” descrie Marius Ursache proiectul Antibiotice.
Criteriile de evaluare ale ReBrand 100 au la baza in primul rand, eficienta proceselor de rebranding - repozitionare, revitalizare si redesign al brandurilor - si indeplinirea obiectivelor strategice ale clientului.
in competitia ReBrand 100 sunt acceptate spre evaluare solutii care contin elemente clare de diferentiere, cu o executie inteligenta si un grad ridicat de scalabilitate, care dau nastere unei legaturi emotionale cu publicul tinta.
Competitia ReBrand 100® Global Awards, jurizata de numerosi lideri internationali in domeniu, este cea mai mare recunoastere care poate fi obtinuta pentru rezultatele in constructia si redesignul de brand din domeniul afacerilor.
„Solutiile pe care noi le-am considerat cele mai bune si cele mai eficiente sunt cele care au demonstrat rigurozitate intelectuala si onestitate in livrarea atributelor de brand”, a declarat Manuel Toscano, Principal la Zago, si membru al juriului ReBrand 100, la editia 2007. “Multi castigatori ai premiilor ReBrand 100 din acest an au intarit ideea ca un branding eficient reprezinta mult mai mult decat un design estetic placut”.
Juriul din acest an a fost format din nume de prestigiu din industria internationala a brandingului, experti practicieni de la companii mari precum Procter & Gamble, Interbrand si Xerox Corporation. Dintre premiantii editiilor anterioare amintim companii precum SwissLife, Unilever si Virgin Atlantic
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: