Starcom a conceput alaturi de echipa clientului Procter & Gamble strategia campaniei de promovare pentru brandul Pampers Active Baby, optand pentru o comunicare bazata pe generarea de continut. Aceasta reprezinta una dintre cele mai noi alternative la publicitatea traditionala, in care participarea consumatorilor la procesul de comunicare se face in mod activ si voluntar, accentul fiind pus pe comunicarea experientei personale dintre consumator si brand.

Dintre toate mediile de transmitere a mesajului campaniei, propuse de Starcom , componenta on-line s-a bucurat de cel mai mare impact in randul publicului tinta. La campania desfasurata pe Internet a contribuit si iLeo, compania de marketing interactiv din cadrul grupului Leo Burnett, care a livrat strategie si creatie originala pentru faza de promovare a brandului.

Scutecele Pampers Active Baby ofera libertate maxima de miscare micutilor, permitandu-le acestora sa faca toate lucrurile pe care le doresc, nestingheriti. Plecand de la acest beneficiu de produs, iLeo a prezentat intr-o maniera interactiva filmulete cu copii care poarta Pampers Active Baby, dansand pe melodia “I like to move it” ( Reel 2 Reel ). Ca urmare a strategiei de generare de continut, parintii au fost invitati sa ilustreze prin materiale video autentice lucrurile pe care copiii lor le pot face in timp ce poarta scutecele Pampers. Filmulete inscrise au intrat automat in competitia pentru marele premiu – aparitia micutului pe coperta revistei Baby.

Citeste si:

Raspunsul parintilor la campania “Uite cat de bine ma misc” a fost pe masura - la finalul concursului erau inregistrate peste 1000 de filmulete originale. Aceast numar impresionant de raspunsuri situeaza campania realizata de Starcom in colaborare cu iLeo printre cele mai de succes campanii de brand pe mediul on-line din Romania. Proiectul demonstreaza potentialul si atractivitatea utilizarii mediului on-line pentru promovarea de brand si deopotriva, posibilitatile de implicare a consumatorilor in experienta de brand.

Referitor la succesul campaniei, Mugur Patrascu Managing Partner iLeo, declara: “Comunicarea adresata comunitatilor on-line omogene, ca in cazul de fata, creeaza o reactie mai rapida si mai relevanta fata de cerintele brandului. Iar datorita gradului crescut de recomandare virala si de implicare a membrilor comunitatilor, costurile asociate acestor propuneri de generare de continut sunt mult mai mici decat in cazul incercarii de a implica mai multe persoane eterogene”, a continuat Mugur.

iLeo este o companie de marketing interactiv, parte din grupul Leo Burnett. Compania dezvolta campanii de comunicare pe medii virtuale sau digitale, avand ca obiectiv principal extinderea mesajului de brand in medii emergente reprezentate de web, telefonia mobila sau contact personalizat.