Reprezentantii companiei au explicat ca scaderea profitului s-a produs din cauza veniturile din publicitate mai mici inregistrate in ultimele luni si a diminuarii cifrelor de tiraj ale publicatiilor. Pentru cel mai important ziar al trustului, "The Washington Post", veniturile din publicitate au scazut cu 13% in al doilea trimestru al anului si au ajuns la o valoare de 128 de milioane de dolari.

Veniturile diviziei de ziare a companiei au scazut cu 7% in al doilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la o valoare de 228 de milioane de dolari.

Veniturile totale ale companiei au crescut, totusi, cu 8% in al doilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la 1,05 miliarde de dolari. Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea se datoreaza diviziei sale de televiziune prin cablu si serviciului de educatii Kaplan.

Citeste si:

Washington Post este o companie americana de media, care editeaza mai multe publicatii, printre care cel mai vandut ziar din capitala americana, "The Washington Post", si "Newsweek", si detine complet sau partial mai multe posturi de televiziune, site-uri, o retea de ziare locale si serviciul de educatii Kaplan.