Detaliile tranzactiei nu au fost facute publice, insa surse din industrie au vehiculat suma de 50 de milioane de dolari, platiti in cash si actiuni.

In prezent, clientii care doresc sa vizioneze un film de la Blockbuster beneficiaza de trei variante de servicii: pot sa inchirieze DVD-ul direct de la magazin, il pot primi in posta, pe baza unui abonament, sau il pot descarca direct pe calculatoarele personale, prin serviciul oferit de Movielink. Astfel, utilizatorii pot inchiria sau cumpara programe de divertisment, descarcate de pe Internet pe PC-uri, dispozitive portabile si televizoare legate la retea.

Oficialii Blockbuster au declarat ca vor continua sa opereze serviciul Movielink, urmand sa integreze, eventual, anumite elemente ale acestuia pe site-ul Blockbuster.com.

Citeste si:

Rivalul lui Blockbuster pe piata americana a inchirierilor de filme, Netflix, ofera servicii de descarcare de pe Internet inca de la inceputul acestui an. Cei doi concurenti se afla intr-o competitie stransa, cu miza pe cotele de piata. In ultima perioada, Blockbuster a investit sume mari in publicitate si a redus preturile la servicii, pentru a atrage clienti noi.

La sfarsitul lunii trecute, Blockbuster si-a anuntat investitorii ca serviciul de abonament prin posta i-a adus pierderi de 38,1 milioane de dolari, echivalentul a 20 de centi pe actiune, fata de profitul de 65,6 milioane de dolari sau 31 de centi pe actiune, inregistrat anul trecut. Vanzarile din magazinele de desfacere au totalizat 583,7 milioane de dolari, in scadere fata de cele 684,3 milioane de dolari din 2006.