D’Avantage Consult raporteaza pentru finalul primului semestru al actualului an financiar o crestere de 30,3 % a cifrei de afaceri, comparativ cu perioada similara a anului anterior. In acelasi timp, compania a inregistrat o crestere de 14% a numarului de clienti care achizitioneaza servicii de PR pe baza de fee. Echipa D’avantage s-a marit in toata aceasta perioada si cu un consultant specializat in comunicarea cu autoritatile centrale si europene, cu atributii in implementarea proiectelor de consultanta in accesarea fondurilor de finantare pentru clientii agentiei.

“Cresterea cifrei de afaceri a firmei noastre vine pe fondul cresterii constante de servicii de PR inregistrate in ultimul timp in Transilvania. Clientii nostri doresc sa acceseze si sa dispuna de metode de comunicare cat mai eficiente, iar publicitatea rudimentara nu mai poate satisface aceste cereri absolut normale” a declarat Dan Vladea, managing partner al D’Avantage Consult.

Obiectivele agentiei de PR pentru viitorul apropiat sunt investitiile in resursele umane, in programe de pregatire a fortei de munca si in activitati de consolidare a echipei. “Intrucat Relatiile Publice se refera in primul rand la comunicare, ne dorim sa dispunem de cei mai competenti si calificati consultanti in PR din zona, iar eforturile noastre sa aiba ca efect in primul rand profesionalizarea absoluta a relatiei client - furnizor de servicii. Mai mult, prezenta fizica in zona, ne faciliteaza disponibilitatea unor resurse de comunicare, pe care alte agentii profesioniste din afara regiunii le-ar accesa probabil mai greu,” a mai adaugat Vladea.

Citeste si:

Chiar daca, in cele mai multe cazuri, volumele de vanzari realizate sunt termenul de cuantificare si evaluare a pozitiei unei companii in piata, managerul D’Avantage Consult mizeaza pe relatiile bune si reciproc avantajoase cu clientii firmei.

Compania de relatii publice D’Avantage Consult a fost infiintata in 2004 de cinci specialisti in comunicare, economie si relatii cu clientii. Compania ofera servicii ca: relatii publice (PR), planificare si strategie de marketing – consiliere in alegerea canalelor media (ATL) si in elaborarea mesajelor, in definirea identitatii de marca si a identitatii corporatiste, management de evenimente (BTL), conferinte, congrese, campanii de comunicare, campanii de imagine, campanii de comunicare interna, team-building, comunicare online (e-PR), monitorizare media, media coverage, audit de brand, design & creatie (tiparituri, website, logo).