TV Wave reprezinta o matrice complexa care ia in calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), reach, afinitate fata de target, costuri.

”Pe fondul cresterii semnificative, an de an, a preturilor de pe piata media din romania, clientii devin din ce in ce mai atenti la modul in care agentiile propun investirea bugetelor de media. Acest soft ne ajuta ca pe baza principalilor indicatori de media disponibili in piata locala sa propunem catre clientii nostri un split de televiziuni cat mai eficient, in functie de tipul de campanie pe care si-o doresc acestia. Din experienta bazata pe peste 30 de campanii rulate cu ajutorul TV Wave in perioada de teste, am reusit sa optimizam investitia clientilor nostri cu pana la 12%”, declara Razvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

TV Wave este un instrument singular in piata romaneasca, detinut in exclusivitate de Media Direction, ce permite, pe baza datelor TNS-AGB, combinarea realista a costurilor si datelor de audienta, precum si introducerea in ecuatie a obiectivelor de campanie, care dobandesc valori critice in tabulare.

Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.