Media Direction lanseaza TV Wave, un soft inovativ pe piata instrumentelor de media, folosit in construirea mixului de statii TV.
TV Wave reprezinta o matrice complexa care ia in calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), reach, afinitate fata de target, costuri.

”Pe fondul cresterii semnificative, an de an, a preturilor de pe piata media din romania, clientii devin din ce in ce mai atenti la modul in care agentiile propun investirea bugetelor de media. Acest soft ne ajuta ca pe baza principalilor indicatori de media disponibili in piata locala sa propunem catre clientii nostri un split de televiziuni cat mai eficient, in functie de tipul de campanie pe care si-o doresc acestia. Din experienta bazata pe peste 30 de campanii rulate cu ajutorul TV Wave in perioada de teste, am reusit sa optimizam investitia clientilor nostri cu pana la 12%”, declara Razvan Varabiescu, Managing Director Media Direction.

TV Wave este un instrument singular in piata romaneasca, detinut in exclusivitate de Media Direction, ce permite, pe baza datelor TNS-AGB, combinarea realista a costurilor si datelor de audienta, precum si introducerea in ecuatie a obiectivelor de campanie, care dobandesc valori critice in tabulare.

Media Direction a fost infiintata in anul 2001 si este agentia de media a grupului BBDO, parte a retelei internationale de comunicare Omnicom. Media Direction ofera servicii integrate de media - buying, planning, strategie, research. Printre clientii agentiei se numara companii precum Allianz, Dacia Renault Nissan, Dr. Oetker, Masterfoods, Pepsi, Supreme Group, Scandia, Wrigley.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri