Intr-un peisaj mediatic in care vocile blogosferei sunt tot mai percutante, Blog Agency are ca scop transformarea blogului intr-un canal media independent si specific. Agentia este un shop de marketing si comunicare ce isi propune sa dezvolte blogvertisingul autohton si sa isi consilieze clientii in crearea de bloguri profesioniste, dupa principii si obiective de marketing.

“Blog Agency este un adevarat start-up. Am investit in Blog Agency multa munca, si inspiratie, si transpiratie. Studiem blogurile de peste un an, si din luna mai lucram la proiectul acesta, care a fost la inceput un experiment, un hobby. Acum consideram ca a venit momentul sa devina un business care sa sustina si agentia noastra, si blogosfera din .ro”, a declarat Ionut Oprea, pentru Wall-Street.

Cu o investitie financiara initiala simbolica, cat pentru cumpararea unui domeniu in .ro, Oprea spera ca businessul deschis in parteneriat cu Mihai Giulvezan sa genereze venituri de cateva zeci de mii de euro pana la sfarsitul anului. Pentru 2008, clickio isi propune sa atraga minimum 200.000 de euro, adica jumatate din suma alocata pentru proiecte neconventionale pe Internet, pe o piata de cateva milioane.

Blog Agency isi propune sa functioneze cu cat mai putini angajati si cat mai multi colaboratori, pentru a pastra costurile cat mai mici si pentru a le ceda bloggerilor cat mai mult din castiguri. “Cat vom derula doar proiecte speciale, cea mai potrivita forma de implicare a bloggerilor va fi colaborarea. Ulterior, daca piata se va schimba, va trebui sa ne schimbam si noi modelul de business”, a declarat Ionut Oprea.

Publicitatea in blogosfera este un domeniu inca in fasa, in Romania. Abia peste doi-trei ani se va putea vorbi despre publicitate clasica pe bloguri, care sa aduca venituri constante pentru din ce in ce mai multi bloggeri, crede clickio. Cat pentru visul oricarui blogger, acela de a se putea intretine exclusiv din munca pe propriul “.ro” sau “.com”, primele cazuri vor aparea in mai putin de un an, insa vor fi izolate.

Citeste si:

Dar care este, pana la urma, secretul unui blog de succes? “Utilitaiment”: utilitate si divertisment. “Publicurile nu mai vor sa invete, sa fie educate, nu mai au rabdare sa asculte mesaje. Ceea ce vor vrea, insa, intotdeauna, vor fi ajutorul si distractia”, este de parere Oprea. Continutul de calitate este o alta directie spre care tinde blogosfera romaneasca.

Blog Agency vrea sa asigure mai multe niveluri ale asistentei in marketing prin bloguri, de la un serviciu complet, incluzand si implementarea acestuia, in functie de bugetul si complexitatea necesare fiecarei situatii, pana la un serviciu de monitorizare si asistenta proactiva a acestei activitati. Primul proiect al companiei este anuntat pentru peste mai putin de doua saptamani.

Pe langa cei doi piloni, Ionut Oprea si Mihai Giulvezan, Blog Agency se bazeaza pe cateva parteneriate strategice pentru a-si implementa proiectele. Printre partenerii Blog Agency se numara agentia de publicitate interactiva MBDragan, si agentia de business digital Fivemark.

Ionut Oprea este initiatorul primei campanii de blogvertising din Romania, care cuprinde 40 de bloguri cu autoritate in domeniile pe care le acopera, si care a fost achizitionata de marketonline.ro cu aproape 10.000 de euro in urma cu doua saptamani. Prima campanie de blogvertising din Romania va fi derulata in luna septembrie si va face publice, la final, rezultatele obtinute.