Cooperarea dintre V+O Communication si IKEA Romania a inceput inca dinainte de inaugurarea magazinului din Baneasa. Evenimentul de lansare a editiei 2008 a catalogului IKEA este doar unul dintr-o serie de actiuni de comunicare prin care V+O Communication, alaturi de clientul sau, au pregatit mai intai strategia de PR pentru lansarea magazinului IKEA si au explicat filosofia unica ce sta in spatele conceptului IKEA.

Campania de PR pe marginea catalogului a inceput pe data de 8 august cu o componenta de teasing adaptata comunicarii de marketing. Aceasta a culminat cu evenimentul de lansare, moment in care presa a putut vedea in premiera catalogul IKEA 2008. Conceptul creativ al evenimentului de lansare a mers mai departe implicandu-i pe toti cei prezenti intr-un joc inedit de “Treasure Hunt”. Participantii au fost provocati sa gaseasca si sa asambleze in numai jumatate de ora un produs IKEA, parcurgand toate etapele conceptului “how-to-shop” la IKEA: identificarea zonei, recunoasterea produsului si testarea acestuia (prin asamblare). Castigatorul consursului, cel care a reusit sa prezinte primul produsul asamblat, a primit trofeul „Imbusul cel mare”.

“Privim orice activitate pentru IKEA dintr-o perspectiva mai ampla din care vrem sa explicam oamenilor conceptul IKEA. intr-un fel, fiecare eveniment este ca o piesa de puzzle, al carui rol este de a completa intelegerea scopului final IKEA, acela de a oferi o viata de zi cu zi mai buna oamenilor obisnuiti, fara restrictie de venit sau statut social ”, declara Raluca Negoita, Senior Consultant in comunicare in cadrul V+O Communication.