In prima jumatate a acestui an TNS a inregistrat venituri de 497,4 milioane de lire sterline (aproape 738 de milioane de euro). Majoritatea veniturilor companiei au fost obtinute in Europa, unde TNS a inregistrat venituri de 319,4 milioane de lire sterline (472,5 milioane de euro), cu 2,8% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile companiei in America de Nord au scazut in primul semestru cu 1,9%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la 99,2 milioane de lire sterline (146,7 milioane de euro).

TNS a obtinut in primul semestru al acestui an un profit inainte de plata taxelor de 33,9 milioane de lire sterline (50 de milioane de euro), ceea ce reprezinta o crestere de 13% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

TNS (Taylor Nelson Sofres) este prima companie de cercetare de marketing din Europa, ca marime, si a doua din lume. TNS este prezenta in 70 de tari din intreaga lume, dintre care 30 din Europa. In Romania compania este reprezentata prin agentia TNS CSOP, care, impreuna cu agentia AGB TAM, formeaza TNS-AGB International, firma de cercetare care masoara, in prezent, audienta posturilor romanesti televiziune.