TNS (Taylor Nelson Sofres), cea mai mare companie de cercetare de marketing din Europa, care in Romania masoara audienta posturilor de televiziune, a inregistrat in primul semestru al acestui an o crestere a veniturilor de 3,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit site-ului companiei.
In prima jumatate a acestui an TNS a inregistrat venituri de 497,4 milioane de lire sterline (aproape 738 de milioane de euro). Majoritatea veniturilor companiei au fost obtinute in Europa, unde TNS a inregistrat venituri de 319,4 milioane de lire sterline (472,5 milioane de euro), cu 2,8% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Veniturile companiei in America de Nord au scazut in primul semestru cu 1,9%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la 99,2 milioane de lire sterline (146,7 milioane de euro).

TNS a obtinut in primul semestru al acestui an un profit inainte de plata taxelor de 33,9 milioane de lire sterline (50 de milioane de euro), ceea ce reprezinta o crestere de 13% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

TNS (Taylor Nelson Sofres) este prima companie de cercetare de marketing din Europa, ca marime, si a doua din lume. TNS este prezenta in 70 de tari din intreaga lume, dintre care 30 din Europa. In Romania compania este reprezentata prin agentia TNS CSOP, care, impreuna cu agentia AGB TAM, formeaza TNS-AGB International, firma de cercetare care masoara, in prezent, audienta posturilor romanesti televiziune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri