Cotidianul britanic, detinut de News Corp., trust controlat de mogulul australian Rupert Murdoch, a anuntat ca oferta depusa de grupul rusesc "a subliniat ambitiile grupului Gazprom si ale Rusiei", dar nu a avut multe sanse de succes.

"Daca Gazprom ar fi continuat insa, nu erau mari sanse ca The Wall Street Journal sa fi ajuns in mainile unei companii controlate de statul rus", mai sustine The Times.

Cotidianul a intocmit si o lista a achizitiilor gigantului energetic rus in sectorul media, din care se remarca preluarea postului de televiziune NTV si achizitia cotidianului Izvestia.

The Times sustine ca a primit confirmarea din partea comisiei americane a valorilor mobiliare (SEC), conform careia "un grup international de petrol si gaze naturale" a depus o oferta pentru preluarea Dow Jones, grupul in cauza fiind Gazprom, conform unei surse citate de cotidianul britanic.