"Mai degraba decat o trecere a privitorilor de la televiziunea traditionala la noile media, cred ca vom asista la dezvoltarea ambelor tipuri de media in urmatorii ani", a declarat Paul Verna, senior analyst al publicatiei eMarketer. "Continutul video de pe Internet isi va consolida pozitia, la fel ca si televiziunea traditionala, chiar daca nu intr-un numar la fel de mare de directii", a adaugat Verna.
Pana in 2011, eMarketer estimeaza ca 86,6% din toti utilizatorii de Internet din America vor viziona continut video, in crestere de la procentul de 62,8%, inregistrat in 2006. asta se traduce in 183 de milioane de vizitatori in 2011, fata de cei 114 milioane din 2006.
Un studiu realizat de Ipsos Insight in luna martie 2007 a aratat ca 26% din persoanele de peste 12 ani care au urmarit continut video in online, vizionasera showuri de televiziune in intregime. Asta inseamna aproape 30 de milioane de oameni. Aceasta cifra ii include si pe adolescenti, fapt care ar putea explica diferenta de aproape 10 milioane.
Cele mai multe studii care au ca subiect programele TV vizionate in online combina vizionarea in intregime cu cea segmentata, ceea ce duce la niste cifre chiar mai mari.
Un studiu al asociatiei de publisheri online OTX a aratat ca cei intervievati vizionasera showuri TV sau segmente din acestea o data pe saptamana sau mai des de atat. Videoclipurile includ si filmuletele postate pe bloguri sau pe alte site-uri care nu beneficiaza de reguli de copyright. Cu toate acestea, daca 31% din cele 114 milioane de americani urmaresc televiziunea online saptamanal, asta inseamna ca mai mult de 35 de milioane de privitori nu sunt inregistrati in ratingurile TV.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: