Varianta in limba romana a celebrei editii americane scrise de Al Ries si Laura Ries este prezenta din aceasta saptamana si in librariile romanesti
Titlul ar putea sa dea fiori reci multor persoane din industria publicitatii. Insa el nu mai reprezinte de mult o noutate pentru cititorii fideli ai publicatiilor de marketing si publicitate din lume. Numele care a generat sute de mii de comentarii in intreaga industrie a publicitatii americane a aparut si in Romania. La aparitia editiei americane sub acelasi titlu, sute de mii de cititori ai revistei Advertising Age au putut urmari cronici incendiare pe marginea cartii. Potrivit autorilor sai, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente, prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, imposibil de contestat, faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri. Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului spune ca rolul de constructie a unui brand ii revine in exclusivitate PR-ului. Dupa aceeasi autori, acest lucru se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand.

Cartea arata ca numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume si, impreuna cu Jack Trout, creator al conceptului de pozitionare. In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Laura Ries, fiica lui Al Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries.

Frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN, Laura Ries scrie pentru Advertising Age, New York Times, Wall Street Journal, USA Today si Associated Press. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding pentru mai multe companii prezente in topul companiilor prezente in Fortune 500.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri