„Ca si tehnologia, comunicarea contribuie la progres, in special in ceea ce priveste valorile si aspiratiile. Dupa parerea mea, comunicarea este vitala nu numai in lumea afacerilor, ci si pentru democratie. Sper ca IAA European Summit sa va inspire in cautarea excelentei, in calitate de lideri ai industriei si, nu in ultimul rand, de cetateni”, a declarat Traian Basescu.

Summit-ul se va bucura de prezenta in calitate de vorbitori a unor nume internationale sonore, a caror contributie in lumea marketingului si comunicarii este foarte apreciata, dintre care:
Mr. Philip Thomas (CEO, Cannes Lions International Advertising Festival)
Mr. Wally Olins (The Branding Guru)
Mr. Donato Chiarini (Ambassador, Head of European Commission Representation in Romania)
Mr. Steve Garton (Global Head of Media, Synovate)
Mr. Tony Pigott (Global CEO, Ethos JWT)
Mr. Charles Stopford (Global Media Director, Unilever)

In perioada 17-21 septembrie 2007, comitetul de organizare a Summitului IAA a luat decizia de a pune in vanzare si bilete pe sectiuni. Astfel, pentru 200 de euro, participantii vor avea acces doar la sectiunea care ii intereseaza, intrand in contact cu 8 vorbitori de talie internationala. Inscierile se fac pana vineri, 21 septembrie, direct la sediul IAA.

Summit-ul European al IAA va avea loc in perioada 26-28 septembrie, la Palatul Parlamentului. Desfasurat sub tema "Europe. Continuous Change," Summitul va lua in discutie cele mai recente tendinte si noutati din industria europeana si mondiala in domeniul marketingului si comunicarii, ajutandu-I pe participanti sa descopere care sunt cele mai stringente probleme, cele mai mari provocari atat in domeniul marketingului, comunicarii si al legislatiei, cat si in domeniul CSR-ului. Toate acestea vor fi prezentate de vorbitori de top european si international, practicieni ale caror rezultate si reputatie vorbesc de la sine.