Divizia de media a a aparut ca o necesitate de a sublinia importanta acestui tip de comunicare pe piata autohtona:” iLeo Buzz vine sa asigure implicarea 100% a mesajului in comunicarea online si digitala, vorbind nu doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovatie in media. Despre capacitatea de a gasi locuri noi de interactiune cu oamenii, despre relevanta si informalitate, despre implicare si dialog. iLeo Buzz abordeaza diferit comunicarea online si duce promovarea media la nivel de “word of mouth” si viralitate, la implicare si feedback. Pozitionarea nostra coincide cu asumarea rolului de specialisti in promovarea pe medii digitale”, a declarat Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.

Condusa de Cosmin Nastasa din pozitia de Media Director, echipa iLeo Buzz este formata din 3 oameni si desfasoara in prezent proiecte pe branduri precum Danone, Puma Fragrances sau Autoitalia.

“Prin infiintarea iLeo Buzz, compania de marketing interactiv iLeo a devenit o agentie interactiva full service, capabila sa acopere profesionist si integrat intreg spectrul de comunicare de brand pe interactive. Echipa noastra de specialisti in strategie, creatie, productie si media interactiva se ocupa de abordarea integrata a procesului de comunicare specific unui mediu: incepand cu procesul de creatie si productie pana la livrarea mesajului in cea mai potrivita configuratie pe cel mai dinamic dintre medii – online”, a explicat Cosmin Nastasa.