In urma pitch-ului organizat de compania Pernod Ricard Romania la care au participat 3 agentii, castigatoare a fost desemnata Overspin. Agentia va implementa proiectul in perioada 15 octombrie-30 noiembrie si va organiza in data de 4 decembrie un eveniment final in cadrul caruia se va anunta marele castigator al turneului. Premiul cel mare consta intr-o excursie la St Moritz, de 4 zile, la singurul turneu de golf pe zapada din lume, organizat de Chivas Regal.

“ Ne-am dorit foarte mult sa castigam acest pitch pentru ca este un proiect care a fost implementat pentru prima data, in 2003, de noi. Vom merge in birouri cu gazon natural, gauri in capace de butoi de whisky autentic si mingi de golf. Vom avea si o campanie on-line si una de print. Va fi foarte distractiva toata acesta joaca pentru un premiu pe care nu stiu cati din Romania l-ar putea refuza.” declara Florin Maxim, Managing Partner Overspin

Echipa care lucreaza la acest proiect este formata din Diana Safciu - Account Manager, Georgiana Stancu - Account Executive, Vadim Matei - Art Director, Gabriel Ivan – DTP din partea Overspin si Alice Sima – Marketing Director si Irina Florea – Marketing Assistant din partea Pernod Ricard

Overspin, agentie de publicitate full-service, independenta, a fost infiintata in anul 2002 sub numele de Spin Promotion, agentie de BTL. Rebrandingul a avut loc in luna septembrie a acestui an ca urmare a noii pozitionari a agentiei. Principalele branduri comunicate de Overspin sunt Chivas Regal, Jameson, Ramazzotti, Havana Club, Hilton Athenee Palace, Avene, Elancyl, Polaretti, etc si a realizat campanii pentru : Heineken, Ciuc, Epson, Ricoh, Camera de Comert a Romaniei, Volvo, BBI, Schneider Electric, HAT Samsung si altii.