Campania „Stii de la ING” incearca sa raspunda posibilelor intrebari care pot aparea pe parcursul celor patru luni de aderare la un fond de pensii private.

„Prin aceasta campanie, am vrut sa aratam inca o data ca ING este o nume pe care te poti baza, ca in primul rand iti asculta problemele si iti raspunde la orice intrebare. Este o misiune pe care ne-am asumat-o inca de la inceputul activitatii noastre in Romania acum 10 ani si care va continua si de acum incolo, mai ales in aceasta perioada de 4 luni de aderare la un fond de pensii private”, declara Carmen Soare, director de marketing.

„Campania a pornit de la ideea ca atunci cand auzi pentru prima data rostindu-se “pensie privata” este posibil sa te intrebi cum poate fi privata si obligatorie in acelasi timp. Sau cum poate fi obligatorie, daca exista deja o pensie obligatorie la stat. Pe masura ce afli tot mai multe despre pensiile private, incep sa apara si alte intrebari care cer un raspuns. De exemplu, cat de sigur este fondul de pensii in care investesc sau cati bani voi primi la pensie, de ce pentru unii este obligatorie, iar pentru altii nu etc”, spune Cornel Gologan, copywriter la Headvertising.

„Stii de la ING” este campania cu cele mai multe executii media pe care le-au avut atat Headvertising, cat si Zenith, cele doua agentii responsabile de realizarea si implementarea ideilor in cele mai neasteptate locuri si momente. Campania are o abordare de 360°, cuprinzand de la TV, internet, print, outdoor pana la lifturi sau machete in saloane cosmetice.

Spoturile TV au format de „intrebare si raspuns”, un mijloc eficient de a oferi cat mai multe informatii. Intr-o singura zi de filmare au fost turnate 32 de spoturi, regizate de Hanno Hofer, cu sprijinul casei de productie Castel Film..

Citeste si:

„Pentru a scoate in evidenta expertiza pe pensii a ING-ului, pentru spoturile TV am apelat la un format de quiz show TV in care trei agenti de marketing ING raspund la intrebarile prezentatorului, interpretat de actorul Alexandru Conovaru. Abordarea s-a dorit a fi realista, agentii de marketing de la televizor sunt chiar cei care iti bat la usa cand alegi sa aderi la fondul de pensii private ING”, detaliaza Cornel Gologan.

Campania apeleaza si la mijloace inovatoare de promovare: insertii la manerele de sustinere din metrouri, post-it cu modalitati de contact pentru pensia ING pe prima pagina a ziarelor si un soft special de imbatranire cu ajutorul caruia poti afla cum vei arata la 70 de ani. Aplicatia se va putea accesa in curand (la sfarsitul acestei saptamani) la adresele www.cumaratlapensie.ro sau www.la-pensie.ro.

Un alt mijloc de comunicare va fi site-ul campaniei, www.consultanting.ro, pe care sunt listati mii de agenti de marketing ai ING Fond de Pensii Clientii dispun de un instrument eficient pentru a localiza extrem de rapid consultantii ING, cautarea facandu-se in functie de cateva criterii "clasice": zona geografica (judet, oras), sex, varsta dar si de cateva criterii originale, care sa faciliteze contactul dintre consultanti si potentialii clienti: reteaua de telefonie mobila, ID messenger si hobby-uri. Clientul poate astfel sa aleaga si sa contacteze direct agentul cu care doreste sa semneze un contract de pensii private.

ING Fond de Pensii are peste 41.000 de agenti de marketing autorizati, cel mai mare numar de consultanti recrutati de un administrator de pensii private, care sunt gata sa dea raspuns la orice intrebare. ING Fond de Pensii urmareste atingerea unei cote de 30% pe piata de profil, adica 1 milion de contribuabili.

La nivel global, ING este unul dintre furnizorii importanti de pensii, cu peste 150 de ani de experienta internationala si 75 de milioane de clienti in 50 de tari.