In cadrul Saptamanii PR-ului, Congresul International PR Week se desfasoara in zilele de 5 si 6 noiembrie in Foaierul Galben al Oprei Nationale Bucuresti. Congresul reuneste 5 workshop-uri si dezbateri si o prelegere.

La cea de-a 5-a editie, Saptamana PR-ului Romanesc propune un mesaj simplu sustinut de voci care au un cuvant de spus in comunicarea de afaceri si in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste. Strategia si evaluarea sunt motoarele performantei:

Pentru a fi credibile si eficiente, mesajele corporatiste si programele de responsabilitate sociala trebuie nascute din strategiile de afaceri. Masura performantei este data de evaluare. Gandite in afara strategiilor de afaceri, nereflectate de practici si actiuni constante, nesupuse testului evaluarii si raportarii, comunicarea corporatista si programele de CSR se dovedesc lipsite de credibilitate si de efecte pe termen lung.

Un mesaj intarit de specialisti notorii in relatii publice si CSR. Teme inedite, precum abordarea strategica si managementul programelor de responsabilitate sociala corporatista ori dimensiunea culturala in strategiile de branding si de comunicare corporatista, sunt abordate de nume prestigioase si de specialisti straini prezenti pentru prima data in Romania.

Peter Debreceny, Presedinte al Institute for PR, ne vorbeste despre integrarea functiei de relatii publice in management

Citeste si:

Stephen Young, specialist in drept si etica in afaceri, Global Executive Director Caux Round Table, argumenteaza pentru importanta strategica a managementul dialogului cu grupurile cointeresate, propunand standarde etice si instrumente de evaluare a relatiilor cu stakeholder-ii

Louis Williams, in egala masura practician si specialist reputat in domeniul evaluarii in relatii publice, ne propune un discurs pragmatic si lucid, sustinand necesitatea cercetarii in toate etapele elaborarii unui program de comunicare de afaceri

Alan Knight, Directorul Departamentului de Standarde Etice din cadrul Institute of Social and Ethical AccountAbility, se refera la importanta evaluarii si la metodologiile actuale de raportare in CSR

Specialisti romani in marketing, branding, CSR, jurnalisti de afaceri si personalitati publice ofera participantilor la Congresul PR Week teme inedite pentru practicienii de relatii publice. Aneta Bogdan, Horia Roman Patapievici, Adela Jansen si Paula Apreutesei, Anca Crahmaliuc, Bogdan Arnautu, Lidia Solomon, Adrian Dita si Tereza Valcan, Andreea Rosca si Lavinia Huidan alaturi de multi altii nu mai putin importanti ne vorbesc despre comunicarea de afaceri din perspective diferite: etica si cultura, branding si dialogul cu partenerii sociali si de afaceri ai companiilor.