Starcom Romania si-a completat serviciile de comunicare integrata prin infiintarea unei noi divizii – Starcom Direct. Specializata pe direct marketing, Starcom Direct ofera servicii distincte de strategie, implementare de programe de comunicare directa si suport pentru campanii integrate de comunicare sau media. Gama completa a serviciilor pe care Starcom Direct le pune la dispozitia clientilor sai este alcatuita din:

- Strategii de comunicare integrata;
- Strategii de dezvoltare, actualizare sau calificare de baze de date de client sau prospecti si utilizarea lor in cadrul campaniilor de comunicare directa;
- Programe de generare de leaduri;
- Dezvoltarea de programe, implementarea si supervizarea de programe integrate complexe de comunicare directa folosind unul sau mai multe canale (direct mailing, fulfillment, call center, sms, web, e-mailing, mobile, interactive);
- Intocmirea de regulamente si alte documente legale de promotie si indeplinirea actiunilor legale necesare;
- Servicii de creatie specializata pentru programele de comunicare directa dezvoltate de catre noi;
- Analiza, monitorizare si raportare pentru actiuni proprii sau competitie.

“In urma cu 2 ani Starcom a inceput tranzitia de la o agentie de media catre una de comunicare integrata. In contextul tot mai evident al scaderii puterii mediei traditionale in fata unui public mult mai divers ca preocupari, mai exigent si mai nisat in optiunile de consum, comunicarea directa devine o disciplina indispensabila unei agentii de comunicare.
Mizez pe experienta si entuziasmul echipei si suntem siguri ca Starcom Direct va deveni curand o autoritate in domeniul comunicarii directe.”, a declarat Carmen Chipuc, Managing Director Starcom Romania.

Echipa de specialisti Starcom Direct este condusa de Bogdan Vasile si este alcatuita din: Florina Enache, Account Manager; Ilinca Ionescu-Balas, Account Executive si Anca Ludu, Account Executive.

Cu peste patru ani de experienta in domeniul comunicarii directe si peste zece ani in media si publicitate, Bogdan Vasile detine o diploma acordata de The IDM ( The Institute of Direct Marketing, UK ) si a participat la numeroase traininguri interne si internationale.

Despre obiectivele Starcom Direct, Bogdan declara: “Starcom Direct isi propune sa vorbeasca despre consumator, despre selectivitatea lui in relatia cu media traditionala, despre modul in care poate fi convins si motivat sa reactioneze. Ne propunem sa le explicam clientilor importanta strategica a DM-ului, necesitatea de a investi in infrastuctura si in procesele relationate unei comunicari de marketing direct. Ne propunem sa vorbim despre crearea unei baze de date, segmentarea consumatorilor, adaptarea mesajului si despre masurarea efectului comunicarii.

Este un rol educational si consultativ pe care Starcom Direct si-l asuma cu pasiune si convingerea ca aceasta este directia in care se indreapta comunicarea. Aceasta, in conditiile in care intelegerea fenomenului comunicarii directe este in acest moment destul de limitata in randul advertiserilor si chiar al agentiilor de comunicare din Romania.
Ca urmare, scopul nostru este acela de a fi recunoscuti ca o autoritate in domeniu si de a fi considerati de catre piata drept cea mai strategica agentie de comunicare integrata.”

Printre clientii actuali ai Starcom Direct se numara: Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri