Dupa castigarea premiului “Golden Award for Excellence” in cadrul PR Award Romania, programul de responsabilitate sociala “Parcurile Viitorului” realizat de Ogilvy Group, impreuna cu Petrom, este nominalizat la European Excellence Awards in topul primelor cinci campanii din Sud-Estul Europei.

“Parcurile Viitorului” primeste astfel aprecierea unui juriu international format din peste 30 de specialisti cu experienta in comunicare la nivel global. Proiectele finaliste au fost selectate dintr-un numar de peste 600 de inscrieri din toata Europa. European Excellence Awards este o competitie internationala de comunicare si relatii publice, initiata de publicatia Comunication Director pentru a premia excelenta in comunicare in spatiul european.

“Parcurile Viitorului este un proiect extraordinar in care echipele Petrom si Ogilvy au investit mult suflet, dincolo de toate resursele si de efortul implicat. Numai asa am reusit sa construim trei parcuri in trei orase, simultan, intr-un timp record. Este o dovada de daruire si de responsabilitate asumata a intregii echipe”, a afirmat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania.

Citeste si:

Programul face parte dintr-o ampla platforma de responsabilitate sociala dezvoltata de Ogilvy pentru compania Petrom: "Respect pentru viitor". Prin programul “Parcurile Viitorului”, Petrom si-a propus ca pana la sfarsitul anului 2008 sa transforme cinci parcuri din Romania in spatii reprezentative pentru viitor, create in spiritul protectiei mediului si al utilizarii energiilor alternative. Trei dintre cele cinci parcuri au fost deja construite intr-o perioada record de timp.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy care este parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. In prezent, Ogilvy Group Romania asigura, prin agentiile sale specializate, servicii de comunicare 360º - advertising, relatii publice, marketing interactiv, retail marketing, CRM, programe de activare si comunicare de brand, precum si servicii de strategie si cumparare de media.