Campania de comunicare, ca de altfel si serviciul DHL Express 12:00, s-a adresat oamenilor de afaceri din mediul urban, atat pe pozitii de conducere, cat si entry level, cu varste cuprinse intre 28 si 50 de ani, cu program de lucru foarte incarcat, pentru care timpul costa bani si pentru care orice minut economisit conteaza.

„Prin serviciul DHL Express 12:00, dorim sa venim in intampinarea cerintelor oamenilor de afaceri din Romania si din intreaga Europa, dovedind ca intelegem si sustinem necesitatea companiilor de a castiga timp in orice activitate pe care o desfasoara. De aici si ideea centrala a campaniei noastre: expedierile rapide si livrarile pana in ora 12:00 catre tot mai multe destinatii din Europa va permit sa va eficientizati timpul, sa va bucurati de rezultate mai bune... si, de ce nu, sa pastrati „prospetimea” afacerii dumneavoastra.”, a declarat Luana Dumitrescu, Brand and Communication Manager DHL International Romania.

Cu un buget alocat de peste 124.000 euro, noua campanie DHL Express 12:00 s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara).

Citeste si:

De asemenea, programul de comunicare a fost sustinut de o actiune creativa de direct mailing - cu mere proaspete! -, urmarind sa sublinieze principalul avantaj al serviciului DHL Express 12:00, acela ca livrarile DHL se realizeaza atat de repede incat si un mar ramane proaspat si poate fi servit ca desert a doua zi de un destinatar din Europa.

Campania de direct mailing s-a adresat partenerilor si posibililor parteneri DHL, avand ca obiective informarea publicului tinta asupra beneficiilor serviciului DHL Express 12:00 (pentru posibilii noi parteneri), respectiv repozitionarea serviciului (pentru partenerii deja existenti). Odata cu actiunea de direct mailing, a fost activata si o promotie adresata partenerilor companiei, acestia fiind invitati sa se inregistreze pe website-ul DHL pentru a intra in cursa pentru 2 smart phone-uri HTC X7500 si 2 sisteme GPS.

Agentiile care au asigurat adaptarea campaniei DHL in Romania au fost Ogilvy & Mather (componenta creativa), respectiv Mindshare Media (componenta media, indoor si outdoor). Echipele care au fost implicate in proiect sunt formate din: Alexandra Theodorescu - Group Account Director, Nicoleta Ghinea - Account Manager, Claudia Constantin - Account Executive, Cristian Simion – Copywritter, Cristian Dita - Art Director, Alin Sirbu – DTP din partea Ogilvy & Mather; Valeriu Galani - Strategic Planer si Gina Cimpoeru - Account Executive din partea Mindshare Media; Luana Dumitrescu – Brand Communication Manager si Andreea Plutis – Marketing Executive din partea DHL.