La 3 ani de la aparitie, TABU reuseste doua dintr-o lovitura!... Si ramane cea mai curajoasa revista de femei.
Spotul TABU / Academia barbatilor a castigat premiul Cel mai bun spot publicitar al anului la AdOr 2005. Si, normal, premiul pentru cel mai bun spot TV pentru un produs mass-media.

Produs in vara anului trecut si difuzat in toamna lui 2004, trebuie sa recunoastem ca spotul nu seamana cu nimic din ce s-a facut pana acum pentru o revista glossy pentru femei. Sub afirmatia Barbatii se straduiesc mai mult de cand noi citim TABU se gaseste o poveste indrazneata, scrisa de niste minti feminine ascutite din dotarea agentiei Leo Burnett. Barbatii invata ca preludiul dureaza mai mult de doua secunde, invata ce e aia fuchsia si sa nu se mai uite dupa alte... atractii pe strada. Pentru ca jumatatile lor citesc TABU si au personalitate.

Vinovata de prospetimea ideii (principalul criteriu de jurizare la AdOr) si de productia spotului este echipa de la Leo Burnett compusa din Carmen Calugareanu, Ema Prisca, Andreea Boaca, Mihaela Barsan, Laura Georgescu Baron. Domnii care le-au sustinut: Bogdan Naumovici, Razvan Matasel, Stefan Vasilachi, si Stefan Runcanu. Regia spotului - Radu Muntean, imaginea Tudor Lucaciu. Echipa grupului Catavencu care a spus da propunerilor agentiei a fost: Roxana Bodea Promotion Manager, Liviu Mihaiu Publisher Tabu si Axu directorul de marketing al grupului de presa.

Printre marcile ale caror spoturi TV au concurat la titlu s-au numarat Connex, Altex, Flanco, Zapp, Basescu, Head&Shoulders, Loto 6/49, Aventuri la pescuit, Biz, Allianz-Tiriac, ING, Arctic, Sprite, Toyota, Bergenbier.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri