“A existat o lista scurta cu cei mai interesanti oameni de media ai momentului si, exact ca in cazul Eurobest, am recomandat celor care se ocupa de formarea juriilor doua personaje pe cat de carismatice, pe atat de diferite. Unul, in persoana vizionara si talentata a Corinei Bernschutz - premiata consecutiv la Cannes si Eurobest pentru contributia adusa mediei creative, celalalt, cultivand activ in agentiile pe care le coordoneaza spiritul performerilor pe care i-a intalnit la Cannes sau la Creative School of Leadership. E vorba de Zoltan Szigeti, care a si fost, in cele din urma, favoritul”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul local al Dubai Lynx.

Dupa Alina Gavrila si Dragos Grigoriu, selectati ca jurati ai Eurobest, alegerea presedintelui thegroup pentru statutul de jurat al sectiunii media in cadrul Dubai Lynx ridica la 3 numarul romanilor selectati doar in ultimul an si ceva pentru postura de “judecator” la evenimente de top. “E o realizare insemnata pentru industria locala de comunicare, din ce in ce mai prezenta in mediile influente ale comunicatorilor globali”, crede Teodora Migdalovici.

Zoltan Szigeti nu a inscris lucrari la Cannes, in schimb a fost primul om de media de la noi care a validat importanta prezentei la seminariile de acolo. Dupa primul an al participarii sale a investit o suma deloc de neglijat in formarea echipei cu lectori cunoscuti la festivalul leilor. A urmat apoi inscrierea la Creative School of Leadership validand astfel implicit rostul creativitatii ca instrument al performantei si in media, dar si in business.

Zoltan a fost unul dintre pionierii comunitatii de media din Romania. Cu o experienta de peste 16 ani in industria de profil, alaturi de echipa sa, el a reusit sa aduca si sa mentina grupul de companii pe care il conducea in anii 2000 pe prima pozitie in topuri, pentru cinci ani consecutiv. Szigeti devine astfel unul dintre cei 100 de manageri cu specializare in media ai retelei WPP, validati la nivel global.

Sub conducerea lui Zoltan, thegroup ia nastere in 2005, ca o structura complexa din care nu lipsesc entitati media cu competente diferite – interactive, cumparare, strategie, outdoor.

In 2006, la doi ani de la fondarea thegroup si cu o crestere de 80 de procente, holdingul ajunge la o cifra de afaceri care leviteaza in jurul a 30 de milioane de dolari, estimand 50 de milioane usd pentru 2007. Operatiunile media cantaresc in aceasta ecuatie o parte insemnata.

Citeste si:

In prezent, Zoltan coordoneaza o echipa de 150 de oameni de media, specializati in strategie, cumparare, interactive, on-line si outdoor. Restul de 80 sunt angajati ai thegroup cu competente in pr, creatie, cercetare si evenimente.

Zoltan Szigeti are 40 de ani si este absolvent al facultatii de Electronica, avand un MBA in comunicare si un numar extins de specializari in media, management si gandire creativa. Ii plac oamenii care privesc partea plina a paharului si detesta aroganta.

Dubai Lynx va avea loc in Emiratele Arabe Unite in perioada 31 martie 2 aprilie la Sheikh Rashid Hall - Dubai International Convention and Exhibition Centre si va reuni lumea buna a comunicarii mid-orientale, careia i se vor alatura lideri ai advertisingului mondial, in postura de lectori si jurati.

Dupa ce a devenit Ambasador al Cannes Lions in 2004 si reprezentant al Eurobest in 2005, ca urmare a performantelor din anii anteriori, Teo Migdalovici a fost recent numita la Londra reprezentant al Dubai Lynx pentru Romania. Ea are reputatia unui militant activ pentru rafinarea mijloacelor de educatie si ridicarea standardelor in industrie. Din 2003 a facut lobby pentru accesul tinerilor romani la competitia Young Creatives de la Cannes. A obtinut loc eligibil pentru Roger Hatchuel Academy si a fost unul dintre promotorii ideii care incuraja accesul studentilor la acelasi festival. In 2007, la trei ani de la primele proiecte, Gradinita a bifat o performanta: cei 18 juniori ai “Scolii alternative de gandire creativa” au reprezentat cel mai mare grup de studenti din istoria festivalului, vechi de 54 de ani. Performanta a fost celebrata in India cu Global Super Achiever Award pentru proiecte educationale.

Dubai Lynx are si el o sectiune dedicata tinerilor si prin programul Gradinitei urmeaza sa participe la eveniment si juniori romani.

In acest mod, obtinand un echilibru intre promovarea seniorilor ca jurati si a tinerilor ca participanti la competitii special destinate, fondatorul Gradinitei este unul dintre elementele active, nu reactive, in comunitatea de advertising.