Potrivit Irinei Iliescu, chapter coordinator al IAA Romania, Congresul mondial al IAA se va desfasura, in perioada 7 - 9 aprilie 2008, la Washington, iar inscrierile au inceput saptamana trecuta.

Congresul se desfasoara o data la doi ani si reuneste profesionistii industriei internationale de marketing si comunicare. Anul acesta, Congresul va avea ca tema "What’s Coming Next".

In cadrul acestuia, vor fi dezbatute tendintele si noutatile din industria mondiala a marketingului si comunicarii si se vor analiza subiecte precum influenta noutatilor tehnologice, eficienta publicitatii si comportamentele de consum ce influenteaza industria globala, de la clienti la agentii, media, companii de research si PR.

Temele vor fi prezentate de vorbitori de talie internationala si practicieni din industrie. Printre vorbitorii la Congres se afla, presedintele SUA, George W Bush, proprietarul News Corporation Rupert Murdoch, Tom Bernardin de la agentia Leo Burnett, Nick Brien de la agentia Universal McCann si Michael Roth de la grupul mondial de publicitate Interpublic Group.

Citeste si:

Pretul unui bilet la eveniment este de 1.350 de dolari. Participantii IAA din Romania vor plati o taxa de participare de 1.200 de dolari.

IAA este organizatie care apara interesele industriei de media, publicitate si marketing.

International Advertising Association (IAA) Romania face parte din IAA si a fost infiintata in 1993. Aceasta reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania. Printre obiectivele declarate ale IAA se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii. Asociatia numara, in prezent, 130 de membri.