Compania Coca-Cola North America a anuntat ca a incheiat un parteneriat cu postul ExerciseTV, o retea video-on-demand (televiziune la cerere- n.red.) prezena in 23 de milioane de case din Statele Unite, informeaza Brandweek.com.

Contractul dintre Coca-Cola North America si ExerciseTV a fost semnat pe doi ani si prevede promovarea unor produse precum apa, bauturile carbogazoase, energizantele si a altora, mai putin cele care contin coca. Termenii financiari ai contractului nu au fost facuti publici, potrivit Brandweek.com.

Oportunitatea de a crea continut original ni s-a parut interesant si credem ca clientii nostri vor aprecia rezultatele”, a declarat directorul diviziei de promovare al Coca-Cola North America, Gred Downey.

Citeste si:

Potrivit intelegerii, ExerciseTV va integra in emisiuni mesaje de brand si informatii despre produsele gigantului american. In plus, in cadrul campaniei va fi difuzat continut exclusiv pentru siteul cu premii MyCokeRewards.com.

Compania Coca-Cola este cel mai mare producator si distribuitor de bauturi non-alcoolice din lume si a avut in 2006 venituri totale de peste 24 de miliarde de dolari. In afara de Coca-Cola, compania mai produce si alte bauturi printre care Sprite, Fanta si Nestea.

ExerciseTV este o retea video-on-demand disponibila in peste 23 de milioane d ecase din Statele Unite prin Comcast, Time Warner Cable, Cox Communications si Bresnan Communications.